¤Tiili¤ Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 aaaaaaaaargh!! :x Jeg får ikke til og lage en dagbok!!Jeg må være fletta steike dum, for folk har prøvd og forklare, men jeg skjønner ingenting! Er ikke flink med data enda...Jeg skal kopiere en url til profilen min eller no? Jeg skjønner jo ingenting... :cry:
vixen Skrevet 26. september 2003 #2 Skrevet 26. september 2003 Regner med du mener dagbok her inne på KG? I så fall er det bare å starte ett nytt emne under Generell Dagbok. Då fortsetter du på den tråden hver gang du skal skrive noe i boka di. Måten du gjør det på er å svare (knapp nederst) på det forrige innlegget ditt. Sånn fortsetter du og dagboka blir etterhvert lang -viXen-
¤Tiili¤ Skrevet 26. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2003 Shit!Jeg spurte feil spm! Jeg har laget dagbok, men vil få til sånn at dere kan bare klikke dere inn på dagboken under innleggene min...skjønner du hva jeg mener? :oops: Jeg og data ass...hihi...
Gjest Lea Skrevet 26. september 2003 #4 Skrevet 26. september 2003 Koden som du limer inn i signaturen din skal se slik ut: MIN DAGBOK Alt som er skrevet med store bokstaver bytter du ut. WWW.LINKTILDAGBOK.NO bytter ut med linken til dagboka di MIN DAGBOK bytter du ut med navnet du vil ha på dagboka di (altså det du vil at skal være synlig i signaturen.
Marianne Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 [TESTurl=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=49259]Julibrud's Dagbok Ta vekk TEST og kopier resten inn i profilen din i signaturen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå