Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett forball på Kontraskjæret før, men skal dit for å se finalen i morgen. Må man være tidlig ute for å være sikker på å så god sikt eller er det plass til "alle"? Er det inngjerdet område? Må man betale for å se der? Selger de noe der? På forhånd takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok vært litt tidlig ute for å være sikker på å få bra plasser, blir nok endel folk der i morgen, iallefall om været er sånn noenlunde OK.

Kontraskjæret er avgrenset med gjerder og det står vakter og passer på at alt går riktig for seg ved inngangen. Forøvrig gratis inngang. De selger både mat og drikke der. Jeg har kun drukket øl der, men så noen som spiste salat der sist og den så veldig god ut.

Skrevet

Jeg ville nok vært litt tidlig ute for å være sikker på å få bra plasser, blir nok endel folk der i morgen, iallefall om været er sånn noenlunde OK.

Kontraskjæret er avgrenset med gjerder og det står vakter og passer på at alt går riktig for seg ved inngangen. Forøvrig gratis inngang. De selger både mat og drikke der. Jeg har kun drukket øl der, men så noen som spiste salat der sist og den så veldig god ut.

Takk for svar! :)

Skrevet

Tenkte også å ta turen dit imorgen. Kampen starter kl 20.30 og har tenkt til å være der mellom kl 18-19 en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...