Gjest Atanih2 Skrevet 9. juli 2010 #1 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg prøvde å endre signaturen min til en sånn dayspath-ting, men da jeg skrev inn HTML-koden og lagret, kom bare hele koden frem og ikke selve greia. Ja, jeg har kopiert HELE koden, og jeg byttet sånn skrift-ting til "HTML". Såeh, hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atanih2 Skrevet 9. juli 2010 #2 Del Skrevet 9. juli 2010 *teste igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atanih2 Skrevet 9. juli 2010 #3 Del Skrevet 9. juli 2010 *teste atter en gang med ny kode* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atanih2 Skrevet 9. juli 2010 #4 Del Skrevet 9. juli 2010 Tragisk at jeg bare snakker til meg selv her, men er det bare jeg som ser kun koden, eller ser alle andre den også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 11. juli 2010 #5 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) hahahah.. jeg såg daysypathen din.. har prøvt selv, men får det ikke til... ser bare koden på min sin.. kansje jeg og har fått det til? Endret 11. juli 2010 av sue84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atanih2 Skrevet 14. juli 2010 #6 Del Skrevet 14. juli 2010 hahahah.. jeg såg daysypathen din.. har prøvt selv, men får det ikke til... ser bare koden på min sin.. kansje jeg og har fått det til? Jeg fikk hjelp, og de sa jeg måtte sette stilen på "PseudoHTML, UBBCode and BB Code", også må du huske å kopiere kode for forum på dayspath siden Da funka det for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå