Gjest Skrivarguten Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 Vi er et par på 28 og 30 som i går opplevde noe litt merkelig. Vi har vært sammen i snart 1 år nå, og har hele tiden hatt et godt sex liv. Jeg hadde oralsex med min kjære, og like etter,(eller under), hun fikk orgasme "sprutet" hun ut litt væske. Dette har vi ikke opplevd før, og ble overrasket. Har lest om dette, men aldri opplevd det. Er det slik at dette kanskje er ganske vanlig ?? Etter litt nærmere funderinger har vi kommet frem til at det nok var "fritt frem" for urinrørsåpningen, og som gjorde at det rett og slett kom en liten stråle. Er det kanskje slik at alle mer eller mindre "spruter" når de får orgasme, men at det kanskje ikke synes da "spruten" som oftest kommer lengre inn i vagina, og derfor ikke synes ? Hm.. vet ikke, men måtte bare skrive dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Ejakulasjon er ikke forbeholdt menn alene, enkelte kvinner er også i stand til det når de er svært opphisset! Ved seksuell opphisselse dannes den første smørende væsken fra skjedeveggen og kalles "det første vannet"; "det andre vannet" utsondres under orgasmen. "Det tredje vannet" er en ejakulasjonsvæske som muligens frigjøres fra kjertler i svampelegemet rundt urinrører. De fleste kvinner opplever aldri denne frigjøringen fordi følelsen får det til å kjennes som de urinerer, og dermed holder de igjen. Ejakulasjonen kan produsere vareierende mengder klar, nesten vandig væske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 26. september 2003 #3 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg spruter.. og dette du sier med at spruten ikke syntes fordi den kommer lengre inn i vagina - er ikke tilfellet. Dersom man får en slik orgasme med sprut så vet man det nok ganske sikkert selv, det er en helt annerledes følelse, mer intenst.. og mengden væske er jo ikke akkurat å unngå å få med seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 ..smaker det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Er ikke ejakulering ganske vanlig? Jeg forstår det sånn at det henger sammen med en g-punktorgasme, som det så fint heter. Det gjør det ihvertfall hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest10 Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Hvor mye pleier det å komme når jenter spruter???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sofa ridder'n Skrevet 27. september 2003 #7 Del Skrevet 27. september 2003 Så mye at sofan fikk en stor våt flekk :oops:, tiltråss for at det lå et pledd over sofan, men det hva bare å snu sofaputen og sviger mor har ennå ikke komentert /oppdaget flekken i soffaen... :klø: :Hehe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 30. september 2003 #8 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg vet ikke hvor vanlig det er at jenter 'spruter',men jeg tror ikke prosentandelen er veldig høy.Jeg har imidlertid gjort det (ejakulert) siden jeg ble seksuellt aktiv.Det er litt mer 'styr' når det blir så mye søl...men mannen min liker det.Han sier han liker å se at jeg har det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 1. oktober 2003 #9 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg spruter også - det blir ganske så vått... (Så når vi elsker pleier jeg helst å ville ligge på min manns side i sengen, - det blir så kaldt når man skal sove etterpå :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 6. oktober 2003 #10 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har vært så heldig å møte 2 jenter som får en ejakulasjon. Min erfaring er at jenta skal stole 110% på deg og tørre å slippe seg helt løs. Virker som om det som oftest skjer ved stimulering av g-punktet (i alle fall der JEG tror det er ) I følge dem er det en kjempe følelse, som kommer langt opp mot en multiorgasme.. Så vi gutt får nok bare prøve å jobbe enda litt hardere slik at vi kan gi alle våre kjære slike :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 6. oktober 2003 #11 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvor mye pleier det å komme når jenter spruter???? Hvor mye kan variere veldig fra jente til jente og fra orgasme til orgasme.. men vi må som regel snu overmadrassen eller fjerne den helt for å kunne sove i sengen etterpå. Jeg husker spesielt godt en gang jeg (av en eller annen grunn) lå på gulvet i gangen og kjæresten min fingret meg til orgasme.. da var det som å ligge i en stor vanndam etterpå, fra knærne mine og opp til midten av ryggen. Om det ikke passer med en slik type orgasme.. hvis vi er slitne og ikke orker å rydde og vaske opp etterpå så blir det ganske mange stopp underveis for å la være å komme og det alene kan gjøre det hele ganske slitsomt. Det er ikke alltid jeg ser på det som en bra ting å kunne sprute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 6. oktober 2003 #12 Del Skrevet 6. oktober 2003 Enig i at det kan bli mye søl, og utrivelig i senga etterpå! Jeg spruter jeg også, men heldigvis bare av og til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 6. oktober 2003 #13 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har opplevd å sprute kun 1 gang...da jeg var 16 år (nå er jeg 21). Vil oppleve det igjen! Noen som har et tips om hvordan jeg kan oppleve dette igjen? Husker ikke hva som fikk meg til å gjøre det den gangen....kan bare huske at både jeg og typen sperret øyene opp og ble ganske så forskrekka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M@rit@ Skrevet 8. oktober 2003 #14 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tror ikke spruting er så uvanlig nei. Oftest skjer det i sammenheng med g-punktstimulering og væsken skilles faktisk ut via urinrøret og ikke skjeden som mange tror. Det er vel også det som er grunnen til at enkelte har trodd de har tisset på seg når spruten kommer. Herlig er det i hvertfall! Det sies at ikke alle kvinner har dette vevet som produserer denne væsken da :cry: , jo mer væskeproduserende vev jo større sprut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå