Gå til innhold

Filmer med menn som urinerer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne filmklipp på nettet av menn som urinerer? Tenker ikke på filmer hvor menn urinerer på kvinner eller andre menn, men kun hvor de urinerer og hvor man ser kuken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ehh?? Hva faen feiler det sånne som deg??

Gjest anonym
Skrevet

Skrevet

Feiler det meg noe da?

Gjest anonym
Skrevet

Da kan man jo spørre: Hva faen er det som feiler trangsynte fjols som deg? Som med sin ultra-sensitive konstitusjon åpenbart ikke takler at enkelte mennesker tenner på saker og ting som ligger utenfor normalen? Stakkars lille, ynkelige menneske som må ty til infantile personangrep utelukkende pga. at trådstarter har et tenningsmønster som divergerer fra ditt eget. Svakt, svakt. Til trådstarter: Skulle ønske jeg kunne gi deg noen tips, men sorry. Ganske stor sannsynlighet for at du finner noe i den gaten på nettet, ikke den mest uvanlige av fetisjer. Hell og lykke!

Skrevet

Takk for det anonym.

Har funnet et par klipp her og der, men som regel er det filmer i samband med sex, og det er ikke det jeg er ute etter.

Dersom det er noen som leser denne tråden, som synes det er rart, ekkelt osv at jeg liker å se på menn som urinerer, ja da foreslår jeg at dere finner andre tråder dere kan kommentere. Dette er ikke en tråd som handler om hva som feiler oss som tenner på ulike ting.

Gjest Hoggorm
Skrevet

Jeg er en tilfeldig leser og min første tanke var at ts har en defekt (skavank) på skrukken og ønsket å sammenligne med andre, men det var det altså ikke.

Skrevet

Jeg er ingen mann, men en kvinne som liker å se på menn som tisser. Men jeg liker ikke menn som tisser på kvinner, eller kvinner som tisser på menn - det synes jeg er noe grisete.

Jeg håper noen der ute kanskje har noen tips til hvor jeg kan lete etter filmklipp av menn som tisser - uten at det er har noe med seksuelle aktiviteter å gjøre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

slutt nå å hakk på hva TS liker folkens. Kan hende det er noe dere tenner på som andre syns er disgusting, men som dere syns er helt supert. Folk tenner heldigvis på mye forskjellig, og alle er ikke kjedelige og A4 (nei, det er ikke ensbetydende med at hvis en ikke deler TS sin interesse så er en kjedelig ;) ) Hurra for TS som er klar over sine interesser og som tør å si det høyt på tross av at det er så mange som dømmer her!

Har ikke så mange råd TS. Ville tro at det ligger noe på nettet, men ser jo at du sier du har forsøkt å søke der. Har du søkt på engelsk og? er ofte større utvalg på engelske sider enn på norske :) hvis ikke så finnes det jo diverse erotiske forum rundt omkring på nettet. kanskje du kan legge ut samme spørsmål der? f.eks erotikknett. For du er langt ifra alene om å ha en slik fetisj. Dessuten er folk ofte mer opptatt av å faktisk svare på spørsmålet på slike forum, enn å dømme spørsmålet nord og ned ;) er verdt et forsøk i allefall :)

lykke til (skulle vært en klemme smiley her, men de virker ikke hos meg)

tror jeg poster anonymt gitt ;)

km

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan hende det er noe dere tenner på som andre syns er disgusting, men som dere syns er helt supert.

Kanskje det er det som er problemet dems, de har ikke tenninga i orden så de må hakke på andre i ren misunnelse :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...