Gå til innhold

trenger bare noen og prate med


Gjest ts

Anbefalte innlegg

hvem er jeg?

jo, ei livsglad jente som finner på mye rart, eller det var før..

nå: vet jeg ikke hvem jeg er. livet det siste året har ikke vært lett.. jeg flytta til sambo¨s by ifjor, og ble tilfeldigvis syk etter kort tid. ingen finner ut hva jeg feiler. jeg har ikke fast jobb her, å jobber meg gjennom smerter og ubehag bare for og føle at jeg duger. jeg har jo ingen rettigheter. jeg har ingen venner her, ingen familie. jeg er feit, og føler meg stygg. hvorfor sambo er sammen med meg forstår jeg ikke akkuratt nå. jeg føler meg tiltaksløs, og ikke oppfinnsom når det gjelder og gjøre noe sammen. hvorfor har jeg fått livet? om noen leser, blir jeg takknemlig:) har ingen og prate med !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Det høres ut som du er deprimert, kom deg til legen og få hjelp!

Gode tanker sendes din vei :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er jeg?

jo, ei livsglad jente som finner på mye rart, eller det var før..

nå: vet jeg ikke hvem jeg er. livet det siste året har ikke vært lett.. jeg flytta til sambo¨s by ifjor, og ble tilfeldigvis syk etter kort tid. ingen finner ut hva jeg feiler. jeg har ikke fast jobb her, å jobber meg gjennom smerter og ubehag bare for og føle at jeg duger. jeg har jo ingen rettigheter. jeg har ingen venner her, ingen familie. jeg er feit, og føler meg stygg. hvorfor sambo er sammen med meg forstår jeg ikke akkuratt nå. jeg føler meg tiltaksløs, og ikke oppfinnsom når det gjelder og gjøre noe sammen. hvorfor har jeg fått livet? om noen leser, blir jeg takknemlig:) har ingen og prate med !

Huff å gru! Det høres ikke bra ut men jeg kan realtere til en viss grad. Selv bildet mitt har aldri vært bra og føler at jeg ikke er verdt noen.

Men du lider av depresjon. Hvilken by har du flyttet til? De fleste steder tilbyr hjelp til alle som lider av depresjon o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts, dette høres veldig ut som en depresjon, dårlig selvbilde, ingen tiltakslyst eller livsglede. Det var kanskje veldig stressende for deg å flytte til en fremmed by der du ikke kjenner ei sjel og at på til blir du syk, og ingen til å ta vare på deg i en vanskelig situasjon.

Anbefaler deg å kontakte nærmeste legekontor, fortell dem det du skriver her, evt print ut siden dersom du har problemer med å forklare til fremmede hvordan du har det. Legen kommer garantert til å ta deg på alvor, evt skrive ut medisiner om du trenger det og evt rekvisisjon til psykolog etc.

Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er jeg?

jo, ei livsglad jente som finner på mye rart, eller det var før..

nå: vet jeg ikke hvem jeg er. livet det siste året har ikke vært lett.. jeg flytta til sambo¨s by ifjor, og ble tilfeldigvis syk etter kort tid. ingen finner ut hva jeg feiler. jeg har ikke fast jobb her, å jobber meg gjennom smerter og ubehag bare for og føle at jeg duger. jeg har jo ingen rettigheter. jeg har ingen venner her, ingen familie. jeg er feit, og føler meg stygg. hvorfor sambo er sammen med meg forstår jeg ikke akkuratt nå. jeg føler meg tiltaksløs, og ikke oppfinnsom når det gjelder og gjøre noe sammen. hvorfor har jeg fått livet? om noen leser, blir jeg takknemlig:) har ingen og prate med !

Heihei ts :klemmer: sender en klem.

Høres ut som du ikke har det så godt. Det kan være depresjon du beskriver, men er ikke så lett å si med sikkerhet i og med man ikke får en god/lang beskrivelse. Men du skriver at du har smerter, hvilke smerter er det snakk om?? Sambo har nok en god grunn til å være sammen med deg, han hadde nok ikke vært la med deg om han ikke syns du var verdens beste jente=)Så bare ikke undervurder deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres ikke bra ut. Anbefaler at du får henvisning til psykolog av legen din. Kan hjelpe veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...