Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Hvordan er det å ha oralsex med sopp? Har en mild soppinfeksjon i underlivet, men er sår og har små hvite klumper i utfloden. Vil det smake vondt, er det ekkelt?
Lillefruen Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har hatt det, og det ble ikke akkurat noe forandring når det gjaldt oralsex. Smaker ikke noe annerledes, og klumpene som er i utfloden er jo ikke der når du blir våt Hvert fall sånn med meg
Gjest TS Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har hatt det, og det ble ikke akkurat noe forandring når det gjaldt oralsex. Smaker ikke noe annerledes, og klumpene som er i utfloden er jo ikke der når du blir våt Hvert fall sånn med meg Åh det håper jeg virkelig! Ellers blir det årets verste helg på bursdagen min med ny kjæreste som jeg ser sjeldent...
Lillefruen Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Hehe, ja, det er jeg helt enig med deg i Får håpe det går bra for dere da! Men as I said; null problem her. Var ganske skeptisk når jeg sa jeg hadde sopp (hørs jo veldig ekkelt ut), men ikke noe som var synlig der nede, så da er det bare å kjøre på! Ha en flott helg :D Både i og utenfor senga hihi.
Gjest loveli Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 UGGG!!!! Særiøst, jeg sitter her og brekker meg...
Gjest Sandbekken Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Hvis jeg hadde hatt hvite klumper i utfloden ville ikke jeg latt noen gått ned på meg. Utfloden kan komme selv om du er våt, og da smaker d nok anderledes..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå