Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Mannen på bussen... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

:rodmer: Ååååååååå, dette må være den koseligste KG-tråden i verdenshistorien.

Gratulerer så mye med både jobbmann og blivende familieforøkelse.

• Liker 10
Gjest Katee
Skrevet

Gratulerer! :strix::rodmer: så koselig med oppdatering!

• Liker 1
Skrevet

Jeg må bare si at jeg hang litt på KG da denne tråden kom, var helt ny, og greide å trykke på mailoppdateringer på den. Syntes det var så spennende historie, og på grunn av mailoppdateringene har jeg lest det som har vært. Jeg møtte min nåværende samboer rett rundt da tråden ble laget, og det gjorde jo selvfølgelig sånne ting som dette ekstra spennende, og er så glad for at det har ordnet seg for deg også TS :)

Skrevet

:hakeslepp: Dette er så mye bedre enn tv-drama :fnise:

Gratulerer TS! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Happy ending, looove it!!! :rodmer:

Gratulerer så mye og takk for at du tok deg tid til å oppdatere!

Men nå trenger vi en ny bussmann-historie...noen som har truffet på en potensiell mr.riktig i påska??

• Liker 1
Skrevet

Happy ending, looove it!!! :rodmer:

Gratulerer så mye og takk for at du tok deg tid til å oppdatere!

Men nå trenger vi en ny bussmann-historie...noen som har truffet på en potensiell mr.riktig i påska??

Jeg har, men han er opptatt og bor i et annet land ...

Skrevet

Jeg har, men han er opptatt og bor i et annet land ...

Kjedelig at mr.riktig både skulle vise seg å bo i utlandet og være opptatt på samme tid...

..men ikke gi opp! Se bare på TS som begynte med bussmannen, mellomlandet hos på/av-mannen før hun på elegant vis landet hos jobbmannen - og nå er gravid. Magisk! Du skal se det dukker opp en litt mer tilgjengelig kar i løpet av våren :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Aaaaw..for en koselig tråd:D

Og liker det at TS kom tilbake og oppdaterte alle sammen. Gratulerer så masse!

( Kjente jeg heiet på Bussmannen underveis.. )

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Gratulerer ts. Må si meg enig med de andre, må være den koselige tråden her inne noensinne :nigo:

Skrevet (endret)

Fantastisk!! :strix: :strix: Hurra for jobbmannen!

(Også håper jeg så veldig at bussmannen er lykkelig.. Jeg synes du burde hoppe på bussen hans og spørre!)

Endret av Eske
  • Liker 5
  • 3 uker senere...
Skrevet

Gratulerer :) Selv om jeg ikke greier helt å gi slipp på bussmannen ;) Han smeltet KG damenes hjerter :gjeiper:

Skrevet

Fatter ikke hva som er så flott med denne busemannen altså! ;) hehe

Kvinnfolk er noen rare dyr ihvertfall! Det er sikkert! :ler:

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

For en koselig tråd! Burde blitt film!!! :D

• 1 år senere...
Skrevet

Det var noen som linket til denne tråden i en annen tråd. Nå har jeg lest hele og må bare si at dette må være den koseligste tråden på hele KG, med den beste TS'en som er så flink til å komme med oppdateringer :strix:

Håper du koser deg med jobbmannen og bebbisen nå! Og at bussmannen har funnet kjærligheten han også :buss:

• Liker 7
Annonse
Skrevet

For en hyggelig oppdatering! Gratulerer så mye TS, har vært morsomt å følge historien din!

• Liker 1
Skrevet

:ler: Fulgte med i begynnelsen på denne kjærlighetsfilmen - morsomt at tråden har vart så lenge. En liten reality dagbok ;)

Gratulerer ts med happy forhold og baby :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Regner med babyen er født nå. Og at det ble en gutt, som fikk navnet Buss-mann. ^^,

• Liker 4
Skrevet

For en opplevelse å lese gjennom denne tråden! Føler meg like emosjonell som når jeg har sett en rørende kjærlighetsfilm, som om jeg kjenner dere! Gratulerer så mye.

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Regner med babyen er født nå. Og at det ble en gutt, som fikk navnet Buss-mann. ^^,

Hehe... Babyen er født nå, han har blitt halvannet år og løper rundt som en virvelvind. :) men han heter ikke Buss-mann da. ;)

Måtte se om jeg fant tråden min, det er lenge siden, og artig å se hvordan livet utvikler seg.

Buss-mannen flyttet, og sluttet å ta den bussen, han har jeg ikke noe kontakt med.

På-mannen slenger inn en kommentar i hytt og pine på Facebook, men har kommet seg videre og har blitt samboer.

Jobb-mannen, babis og jeg, har det helt supert. :) men tror jeg må lese litt igjen, bare for å ha noe å flire av. :)

Anonymous poster hash: b9167...7c0

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...