Gjest ts Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 heisann jeg har en stund vært av pillen for og se om det er det som gjør meg syk, men det er det ikke, så nå vil jeg tilbake på dem. MEN, jeg vil prøve et annet merke enn yasminelle, kan jeg få time på dagen for og få dette? jeg får mensen as we speak, ellers må kjæresten min vente enda en måned på sex, stakkar! vi har allerede vært 3 mnd uten, han kjenner ingenting når vi bruker kondom, stakkar.. altså, kommer jeg inn hos fastlegen?
Gjest Awsome Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 (endret) Du MÅ ikkje vente til du har mensen for å begynne med pillen då... Begynn når som helst, vent ei uke og peis på uten kondom.. Som det står i pakningsvedlegget på mine p-piller ihvertfall (loette 28). Er ihvertfall litt mindre enn 1 mnd å vente Ring uansett til din lege, kun h'n som kan si om du får komme inn med ein gang. De anser neppe p-piller som noen hastesak, så det spørs jo litt. Endret 7. juli 2010 av Awsome
Aftensol Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Når jeg har hatt behov for å prøve et annet merke (prøvde mange forskjellige piller, p-plaster og p-ring) så ringte jeg bare legen så skrev hun ut en resept til dagen etter.. Så det kan godt hende at legen din også kan gjøre det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå