Gjest Solveig Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Er det flere som blir mer opphisset, og har en sterkere trang til å onanere/ha sex når dere er nybarbert nedentil? Eller er det bare jeg som blir ekstra kåt når jeg er nybarbert?? Solveig
Plutseliten Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Vel, er nok like kåt enten jeg er nybarbert eller ikke, men føler meg bedre under sex når jeg er nybarbert. Da føler jeg meg mye freshere, så foretrekker sex da. 'Men nei, er ikke mer opphisset da.
Kala Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg blir mer kåt av det! For det første blir jeg mer følsom rundt der, i tillegg blir jeg kåt av å tenke på overraskelsen jeg har nedi der.. Og ja, så føler jeg meg fresh og klar til å kle av meg foran mannen. Edit: Også føler jeg barberingen har vært bortkastet hvis det bare er jeg som vet at jeg har barbert meg.. Endret 7. juli 2010 av Linber
Gjest No_glitter Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 ... og uten hår blir klitoris mer stimulert og det er jo bare til å hisse opp enda mer...
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Ja, jeg synes også det blir mye mer følsomt, og derfor mer opphissende. Men jeg mener å lest noe om at det skal være motsatt; at hårene der nede øker sensitiviteten... Noen som har hørt det samme?
Bantering Spirit Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Må si meg enig med det jeg ser flere har sagt før meg; blir kåtere fordi jeg føler meg freshere, og generelt mer sensitiv under selve sexen..
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Blir definitivt kåt av å være helt glatt.
<CupCake> Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Er vel ikke det at jeg blir mer kåt av å være glatt nedentil, men jeg sliter faktisk med å bli tent i det hele tatt når jeg har hår.. Yes, har hår forbi..
Gjest mann Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Er i alle fall mye mer lekkert å se på for oss menn. Enn buskas rundt der nede. Direkte avtennende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå