Gå til innhold

katte/dyrepensjonat i vestfold


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Vi skal på 3 ukers ferie i august, og vet ikke helt hva vi gjør med pusejenta vår, de hun pleier å være hos kunne ikke ha henne alle ukene. så da vurderer vi pensjonat for henne, men vet jo ikke hvem som anbefales eller noe, de jeg vurerer er egentlig Toves Kattepensjonat i sandefjord og Jarlsberg dyrepensjonat rett utenfor tønsberg.har andre tips tar jeg gjerne i mot de også

Eventuelt må hun være hjemme og inne i 3 uker, og at vi får noen til å komme innom en eller to ganger om dagen for mat, vann og kos. men syntes det hørtes så fælt ut for henne også.

Tips, råd og erfaringer taes virkelig i mot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Huffsa

Dyrlegen min går god for det på jarlsberg ihvertfall. det i sandefjord har jeg ikke hørt om. Men jeg ville uansett stikket innom og sett på hvordan kattene har det ogsånt :) De har også et på slagen. Slagen kattepensjonat tror jeg det heter.

ville uansett besøkt de forskjellige før jeg bestemte meg. F.eks på jarlsberg tar de jo hunder også. Er ikke katten vant til hund, og hundene bjeffer så kattene hører det kan det bli et veldig kjipt opphold for katten..

Jeg ville ikke latt pus være aleine med noen som matet den og koser litt så lenge egentlig. Greit for en uke, men 3 uker er ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg har hørt historier om folk som har hatt katten sin på kattepensjonat og fått hjem en vill og livredd katt.

Men de har kanskje vært uheldige?

Uansett anbefales det oftest å la katten være hjemme og få noen til å se til den.

Det hadde ikke gått at noen bodde der i 3 uker da?

Noen dere kjenner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toves kattepensjonat er visst veldig bra.

Ville nok valgt det.

Skulle vi trenge til pusen vår, vil jeg ringe dit.

Det koster visst 150 kr døgnet.

Men, det viktigste er jo at pusen har det bra :)

IKKE gjør som naboen vår, bare drar fra pusen og den må klare seg selv. I går var det heldigvis noen fra huset hjemme.

Neste gang ringer jeg dyrebeskyttelsen.

Har ikke sett pusen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...