Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har bare noen spørsmål som sikkert noen av dere kan svare på :)

Jeg har for noen måneder siden søkt om slankeoperasjon siden jeg har en BMI på litt over 48. Jeg har vært i kontakt med legen siden jeg var 14 år om slankemetoder. Har prøvd shaker, forskjellige dietter, spise ofte men lite, trene, reducil, krom osv. Har prøvd veldig mye og fikk til slutt henvisning fra legen min om slankeoperasjon. Jeg fikk ett brev i posten at jeg har rett på tverrfaglig vurdering innen mai 2011. Jeg kjenner jeg er ganske nervøs siden jeg ikke aner hva dette går ut på og hva de spør om. Dermed så lurer jeg på om noen av dere har vært på slikt møte og kan fortelle meg litt om det?

Etter det jeg har lest på nettet så finner jeg jo ut at jeg har rett på slankeoperasjon siden jeg har så høy BMI. men det er jo også en mulighet for at jeg ikke får det. Jeg har så veldig lust å få dette nå. Nå er jeg ganske innstilt på dette. Jeg har aldri operert før, men føler meg heller ikke noe nervøs for operasjonen siden det er mye bedre enn sånn jeg har det nå. Jeg har begynt å få slitasje i knær, ankler og hofter. Jeg står jo også i stor fare for å få Diabetes, noe som jeg aller helst vil unngå.

Er det noen som kan fortelle meg litt om tverrfaglig vurdering, og jerne litt om operasjonen?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei, hank. Står i kø jeg også, og vet ikke så mye jeg heller. Håper at noen kan opplyse oss her. Kanskje noen har vært igjennom alt og kan si noe om hvordan de opplevde dette? Håper det.

Skrevet

Vil anbefale denne siden, der er det også forum, for folk som venter og folk som har fullført!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...