Gjest Pittelillemeg Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Litt usikker på hvor jeg bør poste dette, men poster det her. Jeg går på Synfase (28), og det fungerer helt fint. Har ingen bivirkninger, UTENOM èn: Jeg får så innmari med kviser i ansiktet! Jeg hater det! Med en gang jeg slutter på pilla så forsvinner alle, og jeg får ren og fin hud på dagen. Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Om det er noen andre p-piller jeg kan bruke, eventuelt en annen prevensjonsmetode som fungerer bedre? Kjenner at jeg ikke liker å stappe kroppen full av hormoner... På forhånd: Tusen, tusen takk for tips og råd!
Gjest lolita___ Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Litt usikker på hvor jeg bør poste dette, men poster det her. Jeg går på Synfase (28), og det fungerer helt fint. Har ingen bivirkninger, UTENOM èn: Jeg får så innmari med kviser i ansiktet! Jeg hater det! Med en gang jeg slutter på pilla så forsvinner alle, og jeg får ren og fin hud på dagen. Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Om det er noen andre p-piller jeg kan bruke, eventuelt en annen prevensjonsmetode som fungerer bedre? Kjenner at jeg ikke liker å stappe kroppen full av hormoner... På forhånd: Tusen, tusen takk for tips og råd! Hva med minipiller,de inneholder ikke mye hormoner og slikt.Ellers så er Diane den eneste p pillen som fungerer på kviser,den brukes da av jenter som har kviser og vil holde de borte. Har du tenkt på annen prevansjon enn p piller?
Gjest Pittelillemeg Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Hva med minipiller,de inneholder ikke mye hormoner og slikt.Ellers så er Diane den eneste p pillen som fungerer på kviser,den brukes da av jenter som har kviser og vil holde de borte. Har du tenkt på annen prevansjon enn p piller? Takk for svar! Minipillen hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg har tenkt på P-plaster, men det inneholder vel like mye hormoner sikkert? P-spiral er uaktuelt, ei heller P-ring. *google Minipille* Er det like trygt som vanlige P-piller da?
Gjest lolita___ Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Takk for svar! Minipillen hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg har tenkt på P-plaster, men det inneholder vel like mye hormoner sikkert? P-spiral er uaktuelt, ei heller P-ring. *google Minipille* Er det like trygt som vanlige P-piller da? Ja p plaster inneholder like mye hormoner.En vennine av meg fikk mye kviser av p plaster. Minipillen er like sikker ja,men den må du ta samme tid hver eneste dag ellers kan du bli gravid,det er det eneste som er litt kjipt.Eller så kan du se på Diane den vil du helt sikkert ikke få kviser av.
Gjest Gina Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Litt usikker på hvor jeg bør poste dette, men poster det her. Jeg går på Synfase (28), og det fungerer helt fint. Har ingen bivirkninger, UTENOM èn: Jeg får så innmari med kviser i ansiktet! Jeg hater det! Med en gang jeg slutter på pilla så forsvinner alle, og jeg får ren og fin hud på dagen. Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Om det er noen andre p-piller jeg kan bruke, eventuelt en annen prevensjonsmetode som fungerer bedre? Kjenner at jeg ikke liker å stappe kroppen full av hormoner... På forhånd: Tusen, tusen takk for tips og råd! Hei "Pittelillemeg". Jeg går også på Synfase og har akkurat det samme problemet som deg. KVISER! Har fått endel i ansiktet, men også en på halsen og brystet! Jeg har gått på disse pillene før også, da uten kviseproblemer, men når jeg startet opp igjen kom kvisene. Diane vet jeg hjelper, men du skal være svært plaget med kviser/byller dersom legen gir deg resept på disse( har jeg hørt). Sjekk ut www.felleskatalogen.no=) Uansett, hvis kvisene forsvinner når du har opphold fra pillene så er vel ikke Diane noe for deg uansett. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå