Gå til innhold

Setetrekk


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Noen som vet av hvor jeg kan få tak i billig setetrekk til Audi 100? :) Komplett selvfølgelig. Vet de har på biltema, men er usikker på kvaliteten.. Noen med gode tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar det er langt mer å velge i på det tyske markedet. Hvilken generasjon 100 er det du skal ha til? For den nyere kan du kanskje også se etter trekk for gammel S4 og første generasjon A6/S6, for den nest yngste kan det være aktuelt med trekk for 200 og V8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg antar det er langt mer å velge i på det tyske markedet. Hvilken generasjon 100 er det du skal ha til? For den nyere kan du kanskje også se etter trekk for gammel S4 og første generasjon A6/S6, for den nest yngste kan det være aktuelt med trekk for 200 og V8.

Jeg skal ha til en A6, ja. Har du sider du kan abefale,hvor man kan bestille, eller har du erfaring fra Biltema sine setetrekk kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre, mine 100/A6 har ikke behøvd trekk, så jeg har ikke erfaring med å kjøpe det på ettermarkedet. Bare tenkte jeg skulle tipse om at det finnes modeller med andre navn enn akkurat "100" som har ca samme interiør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...