Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg reiser til syden om 5 uker, og selvfølgelig venter jeg mensen 2 dager etter at jeg er kommet dit. Går ikke på p.piller, og vil heller ikke begynne med det. Vet det finnes tabletter for å utsette mensen, noen som har navn på disse? Og følger det med bivirkninger?
amee Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Jeg brukte noen tabletter som jeg fikk på resept av fastlegen min. Jeg husker desverre ikke hva de heter, men jeg foreslår at du drar til fastlegen din og får ham/henne til å skrive ut en resept på slike tabletter. Disse tablettene er en form for p-piller. Men det er det eneste som finnes hvis du vil utsette mensen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Okei. Hjertelig takk for svar Fikk du noen bivirkninger av de da?
amee Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Okei. Hjertelig takk for svar Fikk du noen bivirkninger av de da? Nei jeg fikk ingen bivirkninger
Gjest Airi Chikako Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Primolut-N kan man få hos legen. De må ta minst tre dager før forventet mensen. Det er den løsningen jeg har hørt om. Har ikke prøvd det selv, men har ei venninne som sverger til den, og har fått resept flere ganger. Når du slutter å ta pillene, vil mensen komme tilbake etter ca. 1-3 dager. Håper det hjalp
Rød Heltinne Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Jeg mistet mensen helt da jeg begynte på cerazette. Kan ikke garantere at det skjer med deg, dog. Man må forresten ikke glemme å ta dem, da kan man blø litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå