Gå til innhold

Dagens husarbeidutfordring


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Det er jo pyton å vaske i huset, en ting er det hverdagslige arbeidet som litt støvsuging og vask av kjøkkendisk. Men også det som rett og slett er lett å hoppe over eller "glemme"

Jeg utfordrer dere i dag til å vaske i skapet under kjøkkenvasken. Der står jo ofte bosspannet og det blir jo en del gris der.

Tar du utfordringen? Gir du meg morgendagens utfordring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat vaska der, og det før eg såg denne ;)

Morgondagens utfordring: Vaske dusj/-dører/-kabinett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg gjorde husarbeid i over tre timer i går, så jeg er storfornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vaska der, og det før eg såg denne ;)

Morgondagens utfordring: Vaske dusj/-dører/-kabinett.

Jeg tar'n! På tide at noen får sparket meg i gang på den der, faktisk... Altfor lenge siden jeg gjorde rent dusjen grundig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Her vil jeg være med!!!! :)

For lat til å sette igang med søppelskap- og dusjkabinett nå så sent, men tar det imorra!! I tillegg er det her stort behov for å rydde på kontoret, så morgendagens utfordring blir å rydde på kontoret/skrivebordet/kvitteringskuffen/papirpermen, altså alle plasser som har med "kontor/viktige papirer man sparer på"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dagens utfordring er:

- lukk øynene for rot og møkk. Lag deg en kopp kaffe, gå ut i hagen/verandaen og nyt sommeren!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens utfordring er:

- lukk øynene for rot og møkk. Lag deg en kopp kaffe, gå ut i hagen/verandaen og nyt sommeren!

:sol:

Jeg har lukket mine øyne og kaffekoppen er i hånda. Men det regner og blåser som bare det her, så jeg blir nok inne. Men med så dårlig vær ute, så finnes det vel ikke noen unnskyldninger for å hoppe over husarbeidet inne i dag :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffekoppen er i hånden, men barna nekter meg å lukke øynene, dessuten regner det her :sukk:

Ellers var vel dagens utfordring å rydde i "viktige papirer". Foreslår at den som først blir ferdig med dagens utfordring får lov til å foreslå morgendagens, så får vi litt struktur her, og litt motivasjon til å sette igang. Gleder meg til å få et lite spark bak hver dag, så blir kanskje huset ryddig og pent etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det regner her er jeg nå ferdig med kontoret, så nå er kaffen satt på og jeg går straks løs på en "værtilrettelagt" utfordring nummer to... :kaffekopp:

Morgendagens utfordring:

Rydde kjøkkenskap, kjøleskap og fryser, og så skrive menyliste ispirert av mat man allerede har i hus... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mye gamle papirer kastet. Blant annet kontoutskrifter helt tilbake til '97 :dåne: Alt som har med skatt å gjøre er pant satt inn i en perm og det ligger ikke lenger store bunker rundt omkring :nikki:

Rydde kjøkkenskap, kjøleskap og fryser, og så skrive menyliste ispirert av mat man allerede har i hus... :)

Det høres lurt ut :jepp: Jeg har ihvertfall en del som burde brukes opp før vi reiser på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er kontorpulten rydda for alt papir før ferien starta.

Kjøleskap, kjøkkenskap og frysar har nettopp blitt rydda, så den ventar eg litt med.

Ny utfordring: Du har heilt sikkert noko i klesskapet som du ALDRI brukar! Fjern minimum eit plagg, og lever det til i kleskontainar om det er i tilstand til det. Og mens du er innom klesskapet, kanskje du vil rydde heile like gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøleskap og fryser er ryddet. Jeg drar på ferie imorgen, men jeg har skrevet en liste over matvarer som mannen bør spise opp iløpet av uken.

Har også vært på Fretex idag og levert to poser med klær og kjøkkenutstyr, så da var morgendagens utfordring tatt :jepp:

Vi sees om tre uker! Vær flinke husmødre imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Her var det flere som har tatt sommerferie ser jeg. Hepp, hepp, jenter!

Jeg klarte å vaske en bleie igår, så dagens utfordring blir å vaske vaskemaskin og tørketrommel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Jeg klarte å vaske en bleie igår, så dagens utfordring blir å vaske vaskemaskin og tørketrommel :jepp:

:skratte:

Oj.. var mye å ta igjen her.. er det lov å hoppe på siste oppgave og heller satse på at de andre oppgavene blir foreslått igjen ved en senere anledning?? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien er her for fullt, og vi ryddar på loft og kjellar med hard hand! Forrige veke leverte vi 15 sekkar med gammalt rot.

Badeskapa er rydda, og eit nytt klesskap ligg no utover heile senga. Mesteparten av kleda skal i kleskontaineren.

Morgondagens utfordring:

Rydde i bilder, og sette i album og/eller pusse over speil, vindu og skapfrontar her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hoppar på siste ufordring og skal vaske speil og skapfrontar. Glas har svigermor lovt meg å hjelpe meg med. Då vi har ørten glas i huset vårt (og eg ikkje har husmorinstinkt på å vaske glas).

Loftet blei delvis rydda igår grunna at ein kompis har flytta ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...