Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har plutselig fått ekstrem avsmak for kjøtt, blir dårlig bare jeg tenker på det! I tillegg er jeg fryktelig matlei for tida, og siden jeg jobber dobbelt i sommer og bor alene er det lite tid til å være kreativ på kjøkkenet. Noen som har gode tips til lett vegetarmat som er enkel å lage? Jeg har som regel maks en time mellom den ene og den andre jobben, så det blir mye brødskiver for tida - kjedelig...
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Legg bønner og linser i vann, så koker du dem og blander dem med en krydret saus som kjøpes på glass. Kjempegodt, jeg lager det av og til selv De hvite bønnene er best, og jeg pleier ta en lett blanding av forskjellige belgfrukter som jeg kjøper i innvandrerbutikker.
Gjest SmallTalk Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Wok av ymse slag går veldig raskt å lage. Putt eventuelt litt fisk oppi dersom det skulle bli for lite mettende.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Jeg tar mye salat når jeg er matlei. Og så gafler jeg innpå et par kalkunskinker rett fra pakka.
LetThemEatCake Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Sallader! Det kan du variera i all oändlighet. Pastasallad med oliver, fetaost och vinägrett, eller pastasallad med vanlig ost, tomat och gurka, eller varför inte en ceasarsallad? Jag var vegan en gång i tiden och då gjorde jag en massa goda sallader baserade på kikärtor och bönor. Mums! Annars är ju baguetter/smörgåsar ett bra alternativ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå