Gå til innhold

Tørkestativ


cyanid

Anbefalte innlegg

Ja, nå skal vi gå til innkjøp av vårt første tørkestativ, siden det vi har fra før har knekt i to! Så hvor finner jeg? Vi har en europris like ved der vi bor.. kanskje der? Vil ha et som kan brettes ut med plass til masse, siden vi gikk månedsvis uten vaskemaskin, og nå er jeg lei haugen på badet (Den kan ikke vaskes uansett, for den hjelper til å holde det gamle stativet sammen haha)

så! Hvor finner jeg, bra og billlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte mitt på Rimi, men de har på europris også, sikkert Jysk og sånne butikker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

De vi har er kjøpt på Coop OBS for ca 15 år siden, og holder ennå!

(Men OBS har sikkert skiftet leverandør av tørkestativer 30 ganger siden den tid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :)

tror det vi har fra før må være fra sent 70tallet eller noe, vi fikk det av foreldrene mine, og det har bare vært kjellerpynt så lenge jeg kan vite..

hoho spennende med nye tråder på kg her i sommerstillheten, spesielt de som handler om tørkestativ? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

hoho spennende med nye tråder på kg her i sommerstillheten, spesielt de som handler om tørkestativ? ;D

Når man begynner å diskutere slike ting begynner man å ane at man er blitt voksen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, og det at jeg tenker på tørkestativ og vaskemaskinrens o.l. istedenfor å ut og bruke opp alt jeg har på utepils og klær! :grine: Hva har skjedd med meg? :ler:

Ikea er vel litt langt unna for et tørkestativ.. bor i kristiansandområdet :)

Men et bad som er i orden kommer nok til å gjøre dagene gladere! Vask som lekker + store hauer med klær på gulvet, huff må få vaska det før alt råtner! hverdagens irritasjonsmoment for tiden, det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har alltid kjøpt tørkestativ på europris før, til en 100 lapp eller noe. De knekker sammen etter kort tid.

Jeg vil råde deg til og kjøpe på Jysk, det koster nesten 500 tror jeg, vet det høres mye ut, men da har du tørkestativ resten av livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Jeg kjøpte et på Rema en gang som rett og slett knakk sammen når jeg hengte tøy etter to maskiner på det. Det jeg har nå har jeg hatt i et års tid, tror jeg kjøpte det på Europris.

Endret av virvelvind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...