Gå til innhold

kjole som bryllupsgjest

Fremhevede innlegg

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Hvis jeg var f eks den fjerde i vennegjengen som giftet meg og folk kom med den samme kjolen for fjerde gang hade jeg synes det var litt smålig. Får da være måte på til gjenbruk. Hadde ikke følt meg prioritert.

De kommer i bryllupet ditt, så da er du jo prioritert... Om jeg gifter meg noen gang kommer jeg ikke til å vurdere hvorvidt folk "prioriterer" meg ved å se på hva de hadde på seg. I bunn og grunn er ditt bryllup viktigere for deg enn det er for gjestene uansett.

Dessuten har hun jo hatt den kjolen på de andre bryllupene den sesongen, det er ikke sånn at de har hatt flotte kjoler i de andre og kommer med en slitt og fillete bruktkjole til ditt.

Endret av Airi Chikako
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis jeg var f eks den fjerde i vennegjengen som giftet meg og folk kom med den samme kjolen for fjerde gang hade jeg synes det var litt smålig. Får da være måte på til gjenbruk. Hadde ikke følt meg prioritert.

Du kan ikke forvente at du er prioritert (dvs. splitter ny kjole), når du er fjerdemann som gifter deg i vennegjengen den sesongen! Hadde jeg vært din gjest, hadde jeg hivd på meg et skjørt og en t-skjorte! Får da være måte på penger jeg gidder å bruke på storforlangende bridezillas

(Nå skjønner jeg hvorfor folk synes det er så dyrt å gå i bryllup, når bruden ikke bare forlanger dyr gave, men at gjestene skal gå i nyinnkjøpte kjoler)

Endret av Jade
Skrevet

Hvorfor skal de bruke masse penger på å dra i ditt bryllup når de allerede har en kjole som er bra. Er jo uansett du som skal ha oppmerksomheten

Gjest Spinell
Skrevet

Husker du virkelig hva alle har på seg i alle bryllup?

Ville du heller at gjesten skulle holdt seg hjemme hvis hun ikke hadde hatt råd til flere kjoler? (Da ville du også risikert at de ikke gav dyr gave til dere, husk det ;) )

Skrevet

Jeg går utifra at de bridezillaene som forventer at gjestene har ny kjole, ikke forventer gave. Ikke en dyr en, ihvertfall.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

"Gaven din er at jeg har kjøpt meg en ny kjole for denne anledningen!"

Bruden føler seg prioritert, jeg får en lekker kjole. Everybody is happy :D

Skrevet

Klockren! :ler:

Skrevet

Høres ut som en dårlig unnskyldning for å ikke kjøpe gave men heller kjøpe noe til seg selv :P

Skrevet

Men det var jo bruden som ble sur hvis hun ikke kjøpte ny kjole!

Gjest Elfrida
Skrevet

Har det noensinne vært forventet at man skal komme i nytt antrekk til visse begivenheter? Det var nytt for meg, jeg trodde at det holdt at man pyntet seg.

Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Har det noensinne vært forventet at man skal komme i nytt antrekk til visse begivenheter? Det var nytt for meg, jeg trodde at det holdt at man pyntet seg.

Det trodde jeg også.

Uffameg, Dronning Sonja ville fått gjennomgå hvis hun hadde møtt opp i enkelte av de planlagte bryllupene jeg har lest om her inne. Tenk, i kronprinsesse Victorias bryllup stilte hun i en kjole hun hadde brukt før.

Og jammen hadde den en slags rødfarge også :haar: "Alle" vet jo at det betyr at man har hatt et forhold til brudgommen ;)

Endret av Spinell
Skrevet

Ja eneste jeg forventer det er at bruden ikke kommer i en kjole hun har giftet seg i før :P

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Det trodde jeg også.

Uffameg, Dronning Sonja ville fått gjennomgå hvis hun hadde møtt opp i enkelte av de planlagte bryllupene her inne. Tenk, i kronprinsesse Victorias bryllup stilte hun i en kjole hun hadde brukt før.

Og jammen hadde den en slags rødfarge også :haar: "Alle" vet jo at det betyr at man har hatt et forhold til brudgommen ;)

:nei: Fy, Sonja! Også akkurat nå som det har kommet fram at det er flere norske kvinner som har ødelagt idyllen i det svenske kongehuset...

Gjest Blondie65
Skrevet

Selv om alle giftet seg sammme halvåret? Du forventer helt for ramme alvor at gjetene dine skal ut og kjøpe 4 kjoler. Jaja ...

Hvis jeg hadde en slik sesong i vente hadde jeg kjøpt 1 - en - skriver og sier 1 - enkel kjole i en nøytral farge og så hadde tilbehøret vært forskjellig hver gang.

Skrevet

Kjære vene hvor utseende-fiksert verden har blitt! At det går an å bli fornærmet på noen som helst måte fordi gjestene bruker klær de har brukt før er helt utrolig. Da hadde virkelig ikke alle hatt råd til å gå i bryllup. Så du mener at man bør kjøpe seg ny kjole for hvert bryllup man skal i da?

Selvfølgelig skal man pynte seg, men jeg trodde det viktigste var at man var der for å feire brudeparet.

Skrevet

Jeg håper at ingen kjøper nye klær til vår dag. Faktisk.

kleskode: det du har, og føler deg fin i :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper at ingen kjøper nye klær til vår dag. Faktisk.

kleskode: det du har, og føler deg fin i :jepp:

Håper ikke du kjenner noen som definerer onepeace som fint :P

Skrevet

Håper ikke du kjenner noen som definerer onepeace som fint :P

Hahaha! Ikke noe fare for det du. Vi skal bare være 14 stk, og så vidt meg bekjent er det kun en av disse som ar OnePiece,og hun bruker den kun innafor husets fire vegger.

*ser plutselig for meg Farmor på 83 komme i bryllup OnePiece* :skratte: :skratte: :skratte:

(det er forøvrig ikke Farmor som er eier av onepiece)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...