Twink Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 (endret) Har lagd meg alt for mye havregrøt, går det an å varme den opp igjen i morgen...? Tenkte å muligens lage havregrøtlapper, da går det vel å la den stå? Endret 5. juli 2010 av Twink
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Det går sikkert bra. Jeg bruker å blande havregrynsgrøt i f.eks vaffelrøre. Nam, nam. og den tåler godt å stå et døgn...
rachel who Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Ja ja, selvfølgelig kan du varme den opp i morgen. Jeg lager ofte mye havregryngrøt slik at jeg slipper å lage hver dag.
Twink Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2010 Okei, takk! Lagde så mye at det blir nok både grøt til frokost og lapper til kvelds. Tror jeg skal slutte å ta ting på slump..
Banan Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Kan jeg få spørre om hvordan man lager lapper av havregrøt? Høres godt ut
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Kan man varme gårsdagens havregrøt i micro? Ny lunsjmulighet eventuelt Anonymous poster hash: 4c73a...94c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Bare å varme igjen, med tilsett litt mer væske - det er faktisk en egen "rett" og kalles for "doublecooked oats" Ellers kan du røre inn en eggehvitte og tilsette krydder(f.eks kanel) og lage pannekaker Anonymous poster hash: b2e45...242
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå