Gå til innhold

Trekant, hva syns du om det

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte og høre hva dere her på forumet mener om trekant, har dere hadd det, og hvordan gikk det?, tenkte at vi kunne dele tanker og erfaringer her

Videoannonse
Annonse
Gjest wahaj
Skrevet

Hadde det på fylla med samboeren og en kompis av oss. Var impulsivt, syns ikke det var så særlig jeg, litt småpinlig liksom. Men det er absolutt en opplevelse. Jeg har alltid hatt en liten drøm om å ha trekant, og nå har jeg hatt det.

Skrevet

Har bare gode erfaringer med trekant og har prøvd med både ekstra mann og ekstra kvinne. Nå er jeg og dama mi veldig trygge på hverandre og da blir dette et ekstra kick i hverdagen!!

:tommelsmil:

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Har hatt trekanter og parsex med samboer, begge deler har vært et utrolig heftig kick. Vi ser det som et deilig krydder som vi bruker av og til.

Vi foretrekker trekanter/parsex hvor alle leker med alle, så de vi har involvert oss med har i stor grad vært bi eller i det minste binysgjerrige.

Har gått knirkefritt, og det fører faktisk fruen om meg enda nærmere hverandre, hvis det overhodet gir mening :) Så ja takk, mer mer mer....

Endret av MikeWaters
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, har hatt det - men for min del gav det negativ utfall i type "drit og dra" hvor man i etterkant hadde enklere for å være utro.

Gjest FruSand
Skrevet

Har hatt trekant noen ganger, både med en ekstra mann og en ekstra dame, har også hatt parsex - og for vårt forhold har det bare vært positivt :yvonne:

Det blir en helt egen spenning, som faktisk har gjort meg og mannen både tryggere og nærmere hverandre.

Jeg må si at jeg liker best trekant med 2 damer og 1 mann, evnt. parsex. Har vært eneste jente med to menn - og det var sykt spennende og heftig - men litt for rått for meg som person egentlig. Synes det har vært en fantstisk opplevelse, men jeg har ikke noe behov for å gjøre det igjen.

Trekant med en ekstra dame, eller et annet par er derimot en velkommen mulighet :velkommen::ler: :rødme:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Trekant med en ekstra dame, eller et annet par er derimot en velkommen mulighet :velkommen::ler: :rødme:

Hvor skal vi henge av oss jakken ;)

Skrevet

men hvordan det føles dagen etterpå

Skrevet

Det føles faktisk helt utmerket!! Vi vet hva vi vil og lever deretter.

Hva mener så egentlig du Natalia74 om trekant....har du prøvd?

:smoke:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det avhenger jo av paret og deres forhold, vil tro noen ønsker å være nærme hverandre, mens andre igjen ikke har noe behov utover det vanlige.

Skrevet

hmm,tenner veldig på den,men vet ikke,er jeg klare gjøre det

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

har vært idag på en forum-www.norcuckold.com

jeg er i tvil,mem kanskje skal prøve en dag trekant fordi har lysttt

Endret av Natalia74
Gjest MikeWaters
Skrevet

jeg er i tvil,mem kanskje skal prøve en dag trekant fordi har lysttt

3kant hvis du har lyst er definitivt å anbefale framfor hvis du ikke har lyst :)

Skrevet

Hvordan havner man i den situasjonen egentlig? For det er jo ikke helt hundreprosent normalt å ha det, så hvis man er f.eks tre stykker sammen å ser på film.., begynner man bare å kline og sånn da???

Skrevet

Har hatt trekant ved et par anledninger, så jeg har testet ut to gutter, en jente og vice versa. Må si at trekant er helt supert.

Det beste var to gutter og en jente. Jenta vi hadde med var så sinsykt kåt, villig og frisinnet. Mange vil kanskje kalle det for grov sex, dobbeltpenetrering, deepthroating, lett bondage og at vi begge sprutet i munnen hennes rett etterhverandre var rett og slett den beste sexen jeg har vert med på.

To jenter og en gutt blir ikke samme dynamikken, det er helt klart deilig og det virker som om at når to jenter er sammen så egger de hverandre opp, jeg fikk tatt begge analt, selv om en av jentene var anal jomfru, men sexen var generelt mykere.

Får jeg muligheten så gjør jeg trekant igjen, ingen tvil om det.

Skrevet

Det beste var to gutter og en jente. Jenta vi hadde med var så sinsykt kåt, villig og frisinnet. Mange vil kanskje kalle det for grov sex, dobbeltpenetrering, deepthroating, lett bondage...

(Rent teknisk kalles det "spit roast" på sex-språket)

Skrevet

Har hatt trekant ved et par anledninger, så jeg har testet ut to gutter, en jente og vice versa. Må si at trekant er helt supert.

Det beste var to gutter og en jente. Jenta vi hadde med var så sinsykt kåt, villig og frisinnet. Mange vil kanskje kalle det for grov sex, dobbeltpenetrering, deepthroating, lett bondage og at vi begge sprutet i munnen hennes rett etterhverandre var rett og slett den beste sexen jeg har vert med på.

To jenter og en gutt blir ikke samme dynamikken, det er helt klart deilig og det virker som om at når to jenter er sammen så egger de hverandre opp, jeg fikk tatt begge analt, selv om en av jentene var anal jomfru, men sexen var generelt mykere.

Får jeg muligheten så gjør jeg trekant igjen, ingen tvil om det.

Er dobbeltpenetrering krunglete, eller går det greit? Fantaserer om det skjønner du ;)

Gjest Taxmannen
Skrevet

Aldri hatt 3-kant og kunne aldri tenke meg det. Isåfall må det bli med 2 damer:) Hadde aldri takla og hadd 1 gutt med i bildet.

Skrevet

jeg og en veninne var ganske ville tilbake i tid, da vi bestemte oss for trekant med min daverende pulekompis! Han takket jo lett ja!! Greit nok å prøve, men hadde ikke gjort det igjen!

Skrevet

Dersom du er usikker, natalia, så ikke gjør det. Sjalusi i et forhold er ikke noe man ønsker.

Er dere helt sikre på at dere tenner på dette, at du ikke tenker "hun er finere enn meg" eller han tenker "han har finere penis enn meg" og kommuniserer sammen, så kan trekant eller parsex helt klart være krydder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...