Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Enig!

Jeg har heldigvis kommet dit at jeg vil ha en partner fordi det er hyggelig og ikke fordi det er nødvendig...!

Halleluja! :ler:

En veldig god og viktig start! Strålende! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Dette poenget er det mange "mannfolk" som IKKE forstår.

Forsåvidt også en del kvinnfolk selvfølgelig.

Mm.

Men det kan jo forsåvidt være litt drahjelp også for de såkalt "seriøse" (de som ikke bare vil ha et ligg) å kunne et par innledende sjarmørtriks også da, om de ikke er velsignet med en personlighet som er fengslende fra første sekund. I hvert fall på byn. Eller på nettsjekking, hvor det er enda vanskeligere å skille seg ut og være interessant. Man lurer ikke nødvendigvis andre om man prøver å være litt mer kreativ.

Gjest KateW
Skrevet

Hvorfor skriver du mannfolk i anførselstegn, og kvinnfolk uten?

Skrevet

Mm.

Men det kan jo forsåvidt være litt drahjelp også for de såkalt "seriøse" (de som ikke bare vil ha et ligg) å kunne et par innledende sjarmørtriks også da, om de ikke er velsignet med en personlighet som er fengslende fra første sekund. I hvert fall på byn. Eller på nettsjekking, hvor det er enda vanskeligere å skille seg ut og være interessant. Man lurer ikke nødvendigvis andre om man prøver å være litt mer kreativ.

Ja, så lenge man ikke juger er det greit. Eller overdriver noe helt urimelig.

Skrevet

For at du skal få noe å lure på ;) hehe

Gjest KateW
Skrevet

Ja, så lenge man ikke juger er det greit. Eller overdriver noe helt urimelig.

Hvordan tror du de fleste på byen får seg et ligg? Ved å snakke sant?

Med mindre man er ute etter et ligg og er ærlig om det, så juger man jo.

Gjest Anjelika
Skrevet

Fordi ekte mannfolk ikke gjør seg til såklart. Og i Steinars verden er det et mål å være (hans definisjon av) en ekte mann og et nederlag å ikke nå opp til dette idealet. Da er man et kvinnfolk, aka den lavere kaste. Som selvsagt gjør seg til.

Skrevet

Hvordan tror du de fleste på byen får seg et ligg? Ved å snakke sant?

Med mindre man er ute etter et ligg og er ærlig om det, så juger man jo.

For meg er dette åpenbart. Og som mann er det heller ikke noe stort problem for meg.

Det er altså først og fremst dere jenter/kvinner som trenger å forstå dette.

Gjest KateW
Skrevet

Takk for utdypende forklaring, Angel. I tillegg har det vel noe med at kvinnfolk er et nedlatende begrep, og det er på sett og vis mannfolk også, men siden mannfolk EGENTLIG ikke er så dumme som kvinnfolk, får de stå i anførselstegn...

:roll:

Skrevet

Fordi ekte mannfolk ikke gjør seg til såklart. Og i Steinars verden er det et mål å være (hans definisjon av) en ekte mann og et nederlag å ikke nå opp til dette idealet. Da er man et kvinnfolk, aka den lavere kaste. Som selvsagt gjør seg til.

Den første setningen du skriver er helt korrekt oppfattet faktisk.

Det andre og tredje er derimot feiloppfattet.

Gjest KateW
Skrevet

For meg er dette åpenbart. Og som mann er det heller ikke noe stort problem for meg.

Det er altså først og fremst dere jenter/kvinner som trenger å forstå dette.

Ok, nå snakker du veldig uklart, og skriver forskjellig i alle innlegg.

Går jeg på byen og er ute etter sex, så er sjansen for at en mann får det med meg mye større om han er åpen og ærlig på at det er sex han vil ha. Mumler han om volvo og stakitt, så blir det ikke sex.

Skrevet (endret)

Ok, nå snakker du veldig uklart, og skriver forskjellig i alle innlegg.

Går jeg på byen og er ute etter sex, så er sjansen for at en mann får det med meg mye større om han er åpen og ærlig på at det er sex han vil ha. Mumler han om volvo og stakitt, så blir det ikke sex.

Sikkert. Men mange (de fleste) kvinner er fortsatt ute etter en kjæreste og et kjæresteforhold - selv de som går ut på byen. Dette har mange "menn" forstått, og dermed er det som regel mer effektivt å juge.

Her tenker jeg da selvfølgelig på single jenter/kvinner.

Endret av Steinar40
Gjest KateW
Skrevet

Ok, så det at jeg sier jeg tenner på ærlighet, og jeg vet av erfaring at mange kvinner med meg gjør akkurat det samme, det har ikke noe å si, for du VET bedre?

Kvinner som er ute etter kjæreste er sjelden ute etter ONS på byen. De vet at en ONS sjelden blir et forhold. Vi er ikke dummere enn som så, Steinar.

Møter vi mot formodning en mann på byen vi virkelig liker, så har vi ikke sex med ham første kvelden. Liker han oss, så vil han sees igjen.

Skrevet (endret)

Ok, så det at jeg sier jeg tenner på ærlighet, og jeg vet av erfaring at mange kvinner med meg gjør akkurat det samme, det har ikke noe å si, for du VET bedre?

Kvinner som er ute etter kjæreste er sjelden ute etter ONS på byen. De vet at en ONS sjelden blir et forhold. Vi er ikke dummere enn som så, Steinar.

Møter vi mot formodning en mann på byen vi virkelig liker, så har vi ikke sex med ham første kvelden. Liker han oss, så vil han sees igjen.

Og det tror du da at alle jenter/kvinner i alle aldre helt instinktivt forstår?

Mye mulig at du har lært det, men dette er en læringsprosess. Som det vil være en fordel å lære av andres erfaring og ikke egne feil.

Endret av Steinar40
Gjest KateW
Skrevet

Hvem døde og gjorde deg til pave?

De fleste kvinner vet dette ja, det vil jeg faktisk med hånden på hjertet påstå. Selvbedrag ute og går tidvis, ja, men logisk sett vet de dette.

OG dersom de ikke vet det, og ønsker å lære det, så må man lære det ved å feile selv. Det er ikke ofte man skjønner noe før man har skjønt det eller kjent det på kroppen.

Og tror du virkelig at noen her inne tar dine råd alvorlig? Spesielt om man har lest noen av trådene dine? Tror du at det sitter ei litt uskyldig jente her på forumet og tenker, "Steinar40 høres ut som en fornuftig kar, jeg skal jammen meg regne med at alle menn juger fra nå av, om de ikke er Steinar40 da, selvsagt!"

Skrevet

De fleste kvinner vet dette ja, det vil jeg faktisk med hånden på hjertet påstå. Selvbedrag ute og går tidvis, ja, men logisk sett vet de dette.

OG dersom de ikke vet det, og ønsker å lære det, så må man lære det ved å feile selv. Det er ikke ofte man skjønner noe før man har skjønt det eller kjent det på kroppen.

Og tror du virkelig at noen her inne tar dine råd alvorlig? Spesielt om man har lest noen av trådene dine? Tror du at det sitter ei litt uskyldig jente her på forumet og tenker, "Steinar40 høres ut som en fornuftig kar, jeg skal jammen meg regne med at alle menn juger fra nå av, om de ikke er Steinar40 da, selvsagt!"

Tja, hvem vet? :ler:

Skrevet

Det er utrolig morsomt at du klarer å irritere minst en person i hver tråd du skriver i Steinar40 :ler:

Skrevet

Det er utrolig morsomt at du klarer å irritere minst en person i hver tråd du skriver i Steinar40 :ler:

Kvinner kan nok være litt hårsåre, ja :smoke: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...