Krill Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg er ikke så glad i å gå på byn og føler meg ofte utilpass når jeg en sjelden gang gjør det. De gangen jeg har hatt det gøy på byn, så er det ofte når det ikke har vært planlagt, men heller bare tilfeldigvis har tatt en drink et sted også har timene gått. Jeg var ute en tur på lørdag og når jeg titter rundt meg da så blir jeg alltid overrasket over hvor "proffe" alle ser ut. De "kan" det liksom.. Jentene har brune rygger, tynne topper, stylet hår, høye sko og kilo med lekker sminke. Jeg er en feminin jente som liker å pynte meg, er høy og slank med langt hår og har vel egentlig alle muligheter, men på byn har jeg mest lyst til å gjemme meg. Føler meg mest vel i Shox og olabukser og føler meg nesten som en turist når jeg står der i hestehalen min og ikke kan "spillet".. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men ser jo at gutta nititter på disse lekre damene som svinser forbi osende av forførense parfyme. How to do it?!
Facepainter Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Selg sjelen din og kle deg som småtøsene, komfort har ingenting å si. Her gjelder det å selge seg selv og utseendet, for de har ikke så mye annet å by på. Eller kle deg som du vil og vent på at en fornuftig kar dukker opp. Du kan vel også vurdere om du går på de riktige stedene i forhold til klientellet og personligheten din.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Enig med facepainter her.. vet ikke heelt om det er noe å sikte etter å være en av de som kan spillet ut og inn.. For å være ærlig så tror jeg byen er best hvis man drar ut for å ha det morro med venner og tar det som det kommer, og stresser lite med sjekking. Jeg tar byen og spillet der veldig lite høytidelig. Doller meg ikke opp etter alle kunstens regler, er ikke i utgangspunktet på sjekkern heller.. men hvis jeg får øye på noen jeg liker så sender jeg gjerne et smil til vedkommende og ser ann responsen og tar det derfra. Det enkle er ofte det beste. Det har ingen hensikt å være ekspert sjekker.. det er bedre å være naturlig, seg selv og ha litt uhøytidelig morro!
Steinar40 Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Det er trist at det i hovedsak dreier seg om å se så billig ut som overhodet mulig for å få oppmerksomhet ute på byen. Og hva noen egentlig skal med denne oppmerksomheten - hvis man ikke er prostituert - kan bare gudene vite.
Krill Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2010 He-he :gjeiper: Har ingen intensjon om hverken å selge sjela eller kopiere "småtøser", bare blir noen ganger litt imponert når jeg ser hvor enkelt det ser ut noen ganger å bare seile igjennom lokalet verdensvant. Mulig jeg går på feil steder. Er som sagt ikke den som henger mest på utesteder, men føler meg ofte litt "klønete" når jeg gjør det. Hva man skal med oppmerksomheten? Det er jo alltid hyggelig å bli tittet på! Og litt hyggelig hvis noen kommer bort. Vil absolutt fortsette å kle meg som jeg vil og vente på den fornuftige karen, bare lurer på hvor han er?!
Steinar40 Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 (endret) He-he :gjeiper: Har ingen intensjon om hverken å selge sjela eller kopiere "småtøser", bare blir noen ganger litt imponert når jeg ser hvor enkelt det ser ut noen ganger å bare seile igjennom lokalet verdensvant. Mulig jeg går på feil steder. Er som sagt ikke den som henger mest på utesteder, men føler meg ofte litt "klønete" når jeg gjør det. Ja, fordi du ikke er vant til det. Ingen veldig god grunn til å bli vant til det heller. Hva man skal med oppmerksomheten? Det er jo alltid hyggelig å bli tittet på! Og litt hyggelig hvis noen kommer bort. Joda, men det er ikke alles oppmerksomhet som er verdt det. Vil absolutt fortsette å kle meg som jeg vil og vente på den fornuftige karen, bare lurer på hvor han er?! På skolen, jobben, fritidsaktiviteter, omgangskrets etc. Eller på Internett, hvis du bruker god tid og leter systematisk etter noen som viser seg verdig. Ute på byen er det veldig vanskelig å finne noen som er seriøs. Byen er hovedsaklig et "kjøttmarked", akkurat som Internett også kan være hvis man altså ikke bruker sunn fornuft. Endret 5. juli 2010 av Steinar40
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Gjett om jeg kjenner meg igjen Har alltid følt meg utilpass ute på byen selv. Derfor går jeg sjelden ut. Det gjør meg faktisk litt trist, å se dette overflatiske spillet som eksisterer der ute. Å se fulle, gifte menn som sjekker opp blonde nek, eller den nylig separerte og desperate mannen som prøver seg, er rett og slett bare så utrolig patetisk. Skrålende og overfladiske discoteker, med altfor høy musikk, har aldri vært min greie. Også det der litt krampaktige ved å "gå ut for å slå ut håret", fungerer egentlig like dårlig hver gang. Det er alltid den tilfeldige turen ut som blir hyggeligst. Vær glad for at du ikke er som disse menneskene du, ts. Vær deg selv, og styr unna de verste sjekkebulene.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 (endret) Ute på byen er det veldig vanskelig å finne noen som er seriøs. Byen er hovedsaklig et "kjøttmarked", akkurat som Internett også kan være hvis man altså ikke bruker sunn fornuft. Må si meg enig med steinar her.. Mye av det dere ser på byen ang. sjekkespillet osv er kjøttmarked (og jeg er ikke prippen, men fyllesex er vel ikke akkurat det beste som er!) selv om det er selvsagt kult med oppmerksomhet og slikt.. Endret 5. juli 2010 av Strenge Frk.Gerd
Krill Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2010 Ja kjøttmarked er jo absolutt det det er! Det er ofte jeg kjører da jeg er på byn, og det er alltid artig å stå og observere spillet som er der.. Blikkene som blir til en drink og drinken som blir til en dans og dansen som blir til et kyss og klåing og tilslutt taxi hjem... Har ingen tro på at jeg kommer til å starte et forhold med noen som jeg møter på byn, men kunne jo tenkt meg å fikse å være der likevel.. Men skjønner at jeg bare skal fortsette å være meg selv med olabuksa og hette genseren. og det passer meg egentlig utmerket. Er jo godt å høre at det er flere der ute som ikke liker kjøttmarked! Steinar40; ang møtesteder så er jeg 35 år og ferdig med skolen. Er skeptisk til forhold på jobben, da det blir så klønete hvis det blir slutt.. Det er dårlig med sjekking på aerobic timene på Elixia synes jeg også Har lykkes på internett en gang før, men føler det var veldig tilfeldig og "flaks", men driver litt der inne nå med windowshopping, så vi får se. Nei, det er vel egentlig bare å ikke stresse, men nyte livet til det fulle. Trives heldigvis i mitt eget selskap og vet at det ordner seg til slutt. (håper jeg da.. )
Cannavaro Skrevet 5. juli 2010 #10 Skrevet 5. juli 2010 Men skjønner at jeg bare skal fortsette å være meg selv med olabuksa og hette genseren. og det passer meg egentlig utmerket. Er jo godt å høre at det er flere der ute som ikke liker kjøttmarked! Det er ypperlig resonnert Krill ! La det bli med det. Spillet på byen er vel ærlig talt ikke noe å tralte etter.... For all del, de som har lyst og vil....go ahead. Synes for ditt tilfelle her at det er flott du ikke tenker å endre deg for et "show off" på kjøttmarkedet. Det står mer respekt av en kvinne som kler seg som HUN liker på byen ihvertfall.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 Det er ingen vits i å gå lettkledd for å få oppmerksomhet av gutta, det er dårlig oppmerksomhet. Får du oppmerksomhet for den du er, er det veldig bra. Så viss du vil ha et ligg eller bare litt kortvarig oppmerksomhet kan du kle deg for dette, og viss du er ute etter noe langvarig så kler du deg sånn at du føler deg vel, og utstråler at du har det bra
Krill Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2010 Jeg ville nok aldri klart å være en jeg ikke er, men det er likevel godt å se at det oppfattes som positivt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #13 Skrevet 5. juli 2010 Finn deg noen hobbyer/fritidsinteresser eller meld deg på kurs, da vil du møte noen som er interessert i det samme som deg. I bestefall får du venner, og kanskje de kjenner andre som kan være interessante for deg?
Steinar40 Skrevet 6. juli 2010 #14 Skrevet 6. juli 2010 Ja kjøttmarked er jo absolutt det det er! Det er ofte jeg kjører da jeg er på byn, og det er alltid artig å stå og observere spillet som er der.. Blikkene som blir til en drink og drinken som blir til en dans og dansen som blir til et kyss og klåing og tilslutt taxi hjem... Har ingen tro på at jeg kommer til å starte et forhold med noen som jeg møter på byn, men kunne jo tenkt meg å fikse å være der likevel.. Men skjønner at jeg bare skal fortsette å være meg selv med olabuksa og hette genseren. og det passer meg egentlig utmerket. Er jo godt å høre at det er flere der ute som ikke liker kjøttmarked! Steinar40; ang møtesteder så er jeg 35 år og ferdig med skolen. Er skeptisk til forhold på jobben, da det blir så klønete hvis det blir slutt.. Det er dårlig med sjekking på aerobic timene på Elixia synes jeg også Har lykkes på internett en gang før, men føler det var veldig tilfeldig og "flaks", men driver litt der inne nå med windowshopping, så vi får se. Nei, det er vel egentlig bare å ikke stresse, men nyte livet til det fulle. Trives heldigvis i mitt eget selskap og vet at det ordner seg til slutt. (håper jeg da.. ) Det er alltid mer eller mindre tilfeldig og flaks når man treffer på den rette. Samme hvor man skulle være så heldige og treffes. Men man er jo sin egen lykkes smed som det så fint heter, og jeg tenker da at mye av filosofien bak det må være å luke bort (alle) de som ikke er den rette Ellers bør man nok jobbe på en stor arbeidsplass hvis man skal finne noen der, ja. Det blir ikke akkurat oppfordret til av en arbeidsgiver heller, av nettopp den grunnen du nevner.
Krill Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2010 Ja, det blir mye luking... Godt jeg er glad i å pusle i hagen...
hanne_ Skrevet 6. juli 2010 #16 Skrevet 6. juli 2010 Åååå, er som om jeg skulle ha skrevet det selv. Godt det ikke bare er meg. Eneste forskjellen er vel at jeg er 21 år gammel student, og det vi lever for er jo øl og festing. Takler det bra på vors og sånt, men byen kan jeg verken kle meg til, eller vite hvordan jeg skal oppføre meg. Har vært i forhold i siden jeg var ca 16 tror jeg, og er nylig sigenl, så jeg må lære meg dette singelspillet og utpåbyengåing!
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #17 Skrevet 6. juli 2010 Jeg ville nok aldri klart å være en jeg ikke er, men det er likevel godt å se at det oppfattes som positivt! Jeg kjenner bare folk som tenker sånn
Steinar40 Skrevet 7. juli 2010 #18 Skrevet 7. juli 2010 Ja, det blir mye luking... Godt jeg er glad i å pusle i hagen... Artig å være ute i hagen, ja Ikke like artig at det er så mye som spiller inn når det kommer til å finne den rette. Ikke minst når det gjelder praktiske saker og ting i livet.
Gjest Elijah Skrevet 8. juli 2010 #19 Skrevet 8. juli 2010 Hva er det du lurer på egentlig? Om du opplever utelivscenen som skremmende, er det bare fordi du er i et uvant miljø. Se det for hva det er. Masse mennesker som samlest på en plass etter at solen har gått ned. Det samme skjer på dagtid i andre former Om du kun ønsker et lidenskapelig eventyr for en enkel natt, kan jeg gi deg noen gode tips der. Eventuelt kan du sende meg en PM så skal jeg se hva jeg får til ;) Men noe sier meg at er interessert i noe mer seriøst og om du ikke selv vil spille spillet (noe jeg ikke anbefaler btw), så anbefaler jeg deg å gjøre deg mest mulig "tilgjengelig". For menn flest, særlig den fornuftige karen du nevnte ovenfor, er det vanskelig å gå bort til en vakker og fremmed kvinne. Derfor, gjør det enklest mulig for ham: - Vær blid og positiv. Utstråling! Da er det enklere å ta kontakt enn hvis du er en isdronning som ser ut som om du er klar til å skjære ballene av ham - Plasser deg strategisk slik at du er lett å komme i kontakt med. Ikke sitt innerst i sofaen hvis du er med en venninnegjeng. Plasser deg ytterst og gjerne en kort meter vekk fra gjengen. - Gi blikkontakt og smil om det er en du liker. Jeg tror du kommer til å greie deg ganske så fint, Krill
Gjest Elijah Skrevet 8. juli 2010 #20 Skrevet 8. juli 2010 Ellers glemte jeg å si at jeg elsker jenter med hestehale Om du har hatt det mest gøy på byen når det ikke er planlagt, så vet du vel hva som må til? Når det gjelder å møte drømmemannen på byen og starte et skikkelig forhold, så mener jeg at du begrenser deg selv om du tror det ikke er mulig. Som sagt, utelivsscenen består jo av vanlige mennesker som deg og meg som samlest etter at solen har gått ned. Jeg vil si at sjangsen definitivt er tilstede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå