Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Har aldri hatt noen problemer med sterk lukt fra underlivet før. Men i helgen var jeg på en hytte, fikk ikke dusjet og vasket meg ordentlig - men skyldt meg raskt i sjøen (uten såpe). Dusjer og vasker meg vanligvis hver dag (og bruker underlivssåpe i underlivet). Merket natt til lørdag at det luktet veldig vondt av meg. Med en gang jeg kom hjem løp jeg i dusjen og vasket meg, men det lukter fortsatt. Kan det være at jeg har fått sopp eller noe? Går forresten på Cerazette.
Gjest Tidssone Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Det kan være bakteriell vaginose. Ordnes kjapt med en stikkpillekur, men du må til legen først.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Jeg forsøkte å ringe fastlegen i dag, men de har jo selvfølgelig sommerferie. Så nå må jeg gå rundt og stinke helt til August? !
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Fra nhi.no om Bakteriell vaginose: "Tilstanden ses kun hos kvinner med østrogenstimulert slimhinne (...)" Cerazette er vel østrogenfri.
Gjest navnelapp Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Alle fastlegar skal ha vikar. Då kan du gå til vikaren.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 På telefonsvareren til fastlegen ble det opplyst at om en ikke kunne vente til han er tilbake i August, må en dra inn til byen her for å dra på legevakta. Så tror ikke han har noen vikar.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Føler ikke en hyttetur vanligvis med en haug med godteri og sukker? Sukker kan jo endre mye der nede.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Når man er barn er det vel kansje vanlig at man spiser en del slikt ja. Men nå skal det sies at jeg ikke spiste noe med sukker overhodet på hytta. Så spiser nok mer usunt hjemme ihverdagen....
Gjest abonym Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 østrogen finnes hos alle kvinner som er fruktbare og kvinner som bruker p-piller med østrogen.. du er nok fruktbar-ergo østrogen. tipper på bakteriell vaginose. google d å les... ps: ring en hvilken som helst lege.. forklar situasjonen å du får time.. dette burde være allmenn allmennkunnskap .. selvfølgelig får man time om man trenger det, alle legekontor har slike ordninger,men ring med en g det åpner om morgenen.
Gjest sue84 Skrevet 5. juli 2010 #10 Skrevet 5. juli 2010 kjøp vivag vaginale kapsler du får kjøpt på apotek.. virkelig å anbefale
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #11 Skrevet 7. juli 2010 Takk for svar. har ringt alle legekontorene i nærheten, men har fått samme beskjed hos alle : vente til fastlegen min er tilbake. Men lukten er borte igjen nå da. Er det noe å stresse med da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 kjøp vivag vaginale kapsler du får kjøpt på apotek.. virkelig å anbefale Signerer denne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå