Anna Lovinda Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Her nøyer vi oss med å skrive navnet på den kandidaten man vil skal vinne Ungkaren (lurven og hele teltdømme). I morgen teller jeg så over stemmene. Eks: Adina Ikke: Adina Get it?
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #3 Skrevet 26. september 2003 Kan vi ikke vinne noe bedre enn lurven'a... *dådyrøyne* Forresten-jeg kan jo bruke han til tjener; gjøre rent, handle, skifte sengetøy osv. Stemme rpå meg selv. DONPEDRO the great!
Gjest Embla s Skrevet 26. september 2003 #4 Skrevet 26. september 2003 Så vinneren vinner en natt med Lurven i et telt? Hm. hvem skal jeg stemme på da? Jo, jeg stemmer på Kreps, Donpedro, Adina og Barbie (Embla s har ikke lyst til å ligge i telt for tiden. Det begynner nemlig å bli høst og veldig kaldt. brrrrrrr.)
Sharissa Skrevet 26. september 2003 #6 Skrevet 26. september 2003 Får stemme på deg jeg da: Lady Heather
Mathias Skrevet 26. september 2003 #7 Skrevet 26. september 2003 EMBLA!!!! (Hun trenger litt trimm)...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå