Gå til innhold

Kattevakt som kommer hjem til deg


Gjest Feline.

Anbefalte innlegg

Gjest Feline.

Har du noen gang prøvd slik kattevakt som kommer hjem til deg mens du er på ferie?

Hvordan fungerte det? Det jeg er mest skeptisk til er vel å låne bort husnøkkelen min til fremmede folk og stole på at de faktisk passer på kattepusen min....

Har funnet disse kattevaktene: passpus.com og kattevakten.com

Er det noen som kan dele sine erfaringer med disse?

Ville du valgt kattepass hjemme eller kattepansjonat til katten din når du skal bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så heldig at jeg bytter pass med to forskjellige naboer. Vi kjenner og stoler på hverandre, veldig praktisk.

Hvis alternativet var å slippe folk jeg ikke kjenner inn til meg, så tror jeg at pensjonat ville være førstevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feline.

Jeg er så heldig at jeg bytter pass med to forskjellige naboer. Vi kjenner og stoler på hverandre, veldig praktisk.

Hvis alternativet var å slippe folk jeg ikke kjenner inn til meg, så tror jeg at pensjonat ville være førstevalget.

Ja såklart det er det beste, men nå har vi akkurat flyttet og kjenner ingen av naboene ennå. Vi bruker å ta henne med oss på fly når vi reiser hjem til foreldrene våre f.eks. Vi har ikke planlagt noen tur eller noe, men om vi en gang plutselig skulle trenge pass av katten, så er det ofte vanskelig å finne noen til å passe på kort varsel, og om man skal reise med fly er det vanskelig å få plass til katten på kort varsel også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har brukt kattepassere som kommer hjem til oss. Synes det er veldig god løsning for kattene som har det bedre og mye mindre stress for disse.

Fordelen med slike kattepassere er at du møter de i forkant av passperioden, så man ser jo i allefall litt hvordan folk er. Annet tegn på seriøsitet er jo nettside, organisasjonsnummer og kontrakt. Pluss at det skader jo aldri å be om referanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...