Gå til innhold

Litago-spillet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvor er propellene dine, Litago? Hvor er propellene, sier jeg? :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hvor er surfbrettet???

Har de laga katapult av det???

*You fling like a Norwegian LOL*

Skrevet

He-he!

Har du rappet spillet mitt Revetispa?

Ser ikke navnet ditt oppført som beste spiller ennå! *kikker nøye etter* Nix, står ikke engang oppført som de 10 beste! 8)

Propellene skrudd av for anledningen. Var litt redd for at de skulle bli ødelagt. De er jo tross alt laget av nonner! :o

Og surfebrettet er inntakt. Står i boden.

Vi kuer liker litt ulike typer sport. Og flyving har alltid fascinert meg! :kul:

Skrevet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:hoppe:

Skrevet

Jeg og de andre nonnene setter stor pris på at Litago behandler propellene sine med respekt. De er tross alt ikke for vanlig folk. Eller fe. Uvanlig fe kan derimot vurderes for bevingelse når de har utmerket seg innen bestemte områder. Og ettersom Litago har skikket seg bra med propellene sine (med unntak av et par kræsjlandinger i begynnelsen, men det er helt vanlig), vurderer vi å opgradere dem til neste utgave som det faktisk går an å styre.

Skrevet

WOW!

Styrbare vinger! Helmax!

Får jeg sånne fine gullvinger på dem? Sånn som flyvere har?????

Please????

*smiske, smiske*

Gjest sunshine-t
Skrevet

ble helt fasinert av dette spillet nå jeg!! :ler: sååå humor når kua kommer utenfor sirkelen.. kan jo ha noe med at jeg overtrøtt? heheh!!!

Skrevet

*sukker oppgitt over den ustyrlige kua*

Du er jo nødt til å gå gradene, kua! Det lettere for en kamel å krype gjennom et nøkkelhull enn for en kua å fly rett til himmels. Eller noe i den duren.

Men vinger med styring skal du få.

*mekker og installerer tilleggsutstyr på propellene til kua*

Skrevet

Flight LI1234 to Grassland is now ready for take-off from catapult no 7. Please fasten your propellers and keep the isle and the emergency exits free for hand luggage.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...