Gå til innhold

Bli slikket nedentil og UVI.


Gjest frøken uvi

Anbefalte innlegg

Gjest frøken uvi

Jeg er ei jente på 23 år. Det var en gang jeg ikke en gang visste hva UVI var før jeg plutselig fikk dette ondskapsfulle greiene 3 ganger på rad etter sex. Ingen fortalte meg at det lettere kunne komme av å ikke tisse etter sex. Jeg gjorde ikke det fordi jeg kjente ikke til sammenhengen selv. Aldri fått UVI før heller. Jeg begynte å tisse etter sex og heldigvis kom dette aldri mer tilbake.

Nå lurer jeg på om jeg burde være veldig forsiktig med å la noen gå ned på meg. For å si det slik, jeg er redd for at den tiden det tar å bli slikket til en orgasme er nok tid for bakteriene å komme seg opp i urinrøret og forplante seg skikkelig der før vi er ferdig med hele akten. Eller er det bare å stå på med oralsex og penetrering også skynde seg på do skikkelig etterpå?

Kanskje dere synes spørsmålet mitt er dumt, men jeg vil ikke ta sjansen på å få det igjen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på og tiss når du er ferdig :)

Dette er ikke noe du trenger å stresse med under akten - med mindre du faktisk må veldig på do, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slitt skikkelig med UVI tidligere. Får det aldri nå lenger, heldigvis.

Det er _kjempeviktig_ å tisse før sex og rett etter sex. Det gjelder også når han går ned på deg.

Jeg pleier også å vaske meg lett nedentil med vann etterpå. Tisser først, så tar jeg vann på papiret og tørker bort evt. glidemiddel eller sæd (sorry detaljene) nedentil. Det er verdt å bruke 2 minutter på badet etterpå enn å slite en uke med UVI! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slitt skikkelig med UVI tidligere. Får det aldri nå lenger, heldigvis.

Det er _kjempeviktig_ å tisse før sex og rett etter sex. Det gjelder også når han går ned på deg.

Jeg pleier også å vaske meg lett nedentil med vann etterpå. Tisser først, så tar jeg vann på papiret og tørker bort evt. glidemiddel eller sæd (sorry detaljene) nedentil. Det er verdt å bruke 2 minutter på badet etterpå enn å slite en uke med UVI! :)

Ja, huff. Dette er slik jeg har pleid å gjøre det de siste årene også, men jeg husker eksktremt godt hvordan det var å ligge der og vri seg i infeksjoner! Håper vi aldri får det igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Hva er UVI? Ja, man skal alltid tisse etter sex, gjerne før også. Tisset "tisser" bort bakterier som kan krype oppover urinrøret. Det er derfor jenter får lettere urinveisinfeksjon enn gutter, fordi jenter har kortere urinrør enn gutter som har kjempelangt urinrør. Derfor er det viktig å drikker nok vann i løpet av dagen, så man kan tisse iblandt så man holder urinrøret rent for bakterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinveisinfeksjon er ikke godt. Jeg fikk det så kraftig en gang at jeg trodde det var blindtarmen som var gått heden, og jeg trodde jeg skulle omkomme. Faktisk. Frister ikke til gjentakelse. Da var det godt å ha en pappa som var villig til å kjøre bæbubil (nesten da) klokka halv 6 om morgenen for å få meg til legevakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør legen din om Hiprex. Jeg har hatt kronisk UVI (kjenn litt på det.... KRONISK!) men det holdes i sjakk av Hiprex! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempeviktig å tisse og vaske seg etter sex. Men er også viktig å være ren før man setter i gang. Jo renere man er, jo færre bakterier vil det være som kan krype opp i urinrøret. Har aldri fått infeksjon så lenge jeg strengt praktiserer dette. Om jeg derimot skulle slurve(har skjedd når jeg har vært full..), så får jeg dette etter 1-2 døgn. Vil tro det kan være fordel at han har pusset tennene/ er "ren" i munnen før han setter i gang. Og at han unngår å slikke veldig hardt akkurat på urinrøret, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...