-ida- Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Er det noen andre som gifter seg på denne dagen ? Litt morsomt å kunne sammenlikne hvordan dere ligger ann i planleggingen. Hvordan bryllupet deres skal være osv....
Chiquita Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Vi gifter oss også samme dag, men vi har ikke gjort mye. Først i dag fikk vi bestilt kirken - ellers så er ikke så mye i boks. Kirken bestilt Gjesteliste skrevet Forlovere bestemt (men ikke spurt) Bordkortene er "tegnet" og klare til å skjæres/klippes og påføres navn Lokale "bestemt", men ikke bestilt Driver og innhenter meny-forslag her nå - får ikke bestemt oss helt (Heldigvis god tid igjen) Hva med dere da?
-ida- Skrevet 25. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2003 Da har vi nok gjort nesten det samme, vi har bestilt kirke, fotograf og lokale. Noe mer er ikke blitt gjort ennå. Diskuterer menyen ennå, det er så mye vi har lyst på!!
hallingbrud Skrevet 26. september 2003 #4 Skrevet 26. september 2003 Jeg og kjæresten min skal også gifte oss 14. August. Men vi ligger mye bedre ann i planleggingen. lokalet til lørdag, prest og kirke, og fotograf er "bestilt". Jeg har også snakket med forloveren min, han som skal spille trompet og han som skal synge i kirken, og pappa har snakket med en som skal guide alle langveisfarende rundt dagen før. I tillegg er hovedingrediensene i forrett, hvd.rett og dessert bestemt (dvs. hvilket kjøtt i forrett og hvd.rett og hvilke bær i desserten). Vi har også bestemt oss for at langveisfarende skal møtes kvelden før og spise (rimelig mat). Vi vet i tillegg hvor det skal være, men det er ikke bestilt. I tillegg har jeg funnet kjole! JEg så nemlig en kjole på internett som jeg falt for. Jeg dro å prøvde den, og den satt perfekt. Så fikk jeg beskjed om at jeg kanskje kunne få kjøpe den på salg 1. Oktober. Jeg gleder meg til å høre fra de! Jeg tok med ei venninne og prøvde den en gang til (i tillegg til noen andre kjoler), og bestemte meg da endelig at det blir den kjolen. Kjolen er forresten denne: http://www.sinceritybridal.com/2003/2950.jpg Vi har i tillegg skrevet forslag til gjesteliste, men den er ikke helt ferdig ennå. I tillegg driver jeg og diskuterer/ krangler med foreldrene mine for tiden om de skal få lov til å servere snitter el. i hagen deres tidligere på dagen på bryllupsdagen. Jeg liker ikke tanken på at moren min skal slite seg helt ut, men de vil jo så gjerne. Vi får se. Kjæresten min megler mellom foreldrene mine og meg, og mener jeg setter meg for mye på bakbeina... Årsaken til at vi har fått gjort så mye, er at vi skal gifte oss et annet sted enn der vi bor selv. Vi var der i sommer et par uker og måtte da gjøre mest mulig mens vi hadde muligheten. Nå skal vi ikke dit før til nyttår, og etter der kanskje til påske. Så nå for tiden planlegger vi ikke i det hele tatt.
ringblomst Skrevet 26. september 2003 #5 Skrevet 26. september 2003 Vi skal også gifte oss 14. august neste år - så gøy at vi har blitt en liten gjeng . Vi har dette "ferdig": -kirke og prest -lokale -bryllupsklær med unntak av undertøy og slør til meg -gjesteliste -trykket opp invitasjoner, bordkort, takkekort og sanghefteforside -mor har allerede bestilt bryllupskake -har 6 kaker i tillegg til bryllupskaken (skyldes jungeltelegrafen) -bestemt hvem vi skal bruke som catering, men ikke offisielt ennå -jeg har forlover, han har ikke spurt sin ennå (men vet hvem han skal spørre) Ellers har vi bestemt oss for å ha farvene rødt, hvitt og sølv, samt en asiatisk stil over det hele. Vi skal ha asiatisk buffet med 8 forskjellige retter + dessert. Altså ingen forrett og heller ikke nattemat. Har nettopp skrevet ned hvilke fotografer vi skal ta en tur innom neste onsdag; har fem på listen. Regner med å booke nå snart. Lykke til med forberedelsene!
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #6 Skrevet 26. september 2003 Ojda. Nå ble jeg litt småstressa. Kjæresten min fridde for en uke siden. Vi har ikke satt datoen ennå, men tror det blir enten 7. eller 14. august. Vi aner ikke hvilken kirke vi har lyst til å gifte oss i, for de vi sogner til eller har hatt tilhørighet til tidligere er ikke aktuelle. Lokaler har vi heller ikke tenkt på i det hele tatt. Men det ordner seg nok. Jeg har ikke lyst til å mase for mye med planleggingen. Vi kommer til å sette datoen ganske snart, så bestille kirke og lokale. Resten ser jeg ingen grunn til å stresse med.
LaCoste Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Vi gifter oss også 14 august 2004. Gleder meg, men er jo lenge til. Synes det er deilig å ha såpass god tid til planlegging.. Jeg stresser ikke, men vi har begynt å tenke igjennom mye. Kirke, fotograf, toastmaster, frisør er bestilt. Vi holder på å bestemme oss for meny.. Vi skal snart ha "møte" med foreldrene og oss selv for å snakke om praktiske ting. Invitasjoner og bordkort skal jeg lage selv, har kjøpt inn det som trengs, men har ikke begynt å lage dem.... god tid.. Forlovere er også ordnet. Søster til brudgommen har sagt ja til å synge i kirken og senere på kvelden:) Ser for meg at brudekjole nå blir det neste.. Koser meg med forbredelsene jeg så lenge det ikke blir stress ut av det Lykke til 14.august bruder *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå