Gå til innhold

Drømmer du om å reise et sted?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Overskriftene sier sitt.

Drømmer du om å reise et sted? Hva er den stiligste opplevelsen du har hatt? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel ha vært da jeg bodde 2 år i thailand og gikk på skole der. ^^ Kunne tenkt meg ned der igjen azza! :jepp:

Skrevet

Jeg vil så gjeeerne til Antarktis - av alle ting :fnise: Min mor har vært der, så jeg har sett så mange flotte bilder, det er helt ufattelig fint! Så dit drømmer jeg om å reise.

Ellers har jeg lyst til å dra til skottland. Jeg elsker språket :fnise:

Beste opplevelse, når jeg har reist? Jeg har ikke reist så veldig, veldig egentlig. Men er ganske glad i kunsthistorie, så det var stort for meg å være på Louvre :)

Skrevet

Fisking på New Zealand,både fordi du kan fiske der og ikke minst pga hvordan det ser ut der.Nyskjerrig på naturen der,da mange sier det ligner Norge.Men mest fordi på diverse bilder ser NZ helt fantastiks ut

• 6 år senere...
Gjest Yellowrose
Skrevet

Må dra opp denne igjen. Jeg drømmer om å reise hit, kaste av meg alle klærne og bade der 😍 

IMG_5050.PNG

AnonymBruker
Skrevet

Aruba. Paradis på jord👌🏻.

Anonymkode: 88000...e23

• Liker 1
Skrevet (endret)

Drømmer om for eksempel Reunion, New Caledonia, Cook Islands, Bahamas, Seychellene, Maldivene, Zanzibar, Tanzania, Kenya, Kambodsja, Vietnam, Chile, Bolivia ... Mangler bare ei å oppleve disse stedene med. :P

Endret av Miklo Velka
Skrevet

Drømmer meg tilbake til Bali.... noen av de lykkeligste ukene i livet mitt. Var fri, hadde mine beste venninner rundt meg, det var varmt, eksotisk og bare helt fantastisk. Det føltes som en drøm... 

ellers kunne jeg tenkt meg å dra til India å lære yoga :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om å reise til Fiji. Paradis på jord, og mitt drømme reisemål 😃😃

Anonymkode: 39b4e...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...