Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Er det bare min kjæreste som hopper rett i dusjen etter at vi har hatt sex? (vi bruker kondom) han sier det lukter/kommer til å lukte, derfor gjør han det. Er det bare tull?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=470099
Gjest Eurodice Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Er det bare min kjæreste som hopper rett i dusjen etter at vi har hatt sex? (vi bruker kondom) han sier det lukter/kommer til å lukte, derfor gjør han det. Er det bare tull? Hva mener han med at det lukter? Hva lukter det? Man er jo innhyllet i opphissende kjønnslukter når man har sex. Er det det han mener, synes han det er ekkelt? Jeg synes det er hysterisk å dusje like etter samleie, det har jeg vel knapt opplevd at noen av mine partnere eller jeg selv har gjort. Det blir en avbrytelse i den naturlige, roe ned-fasen, slik jeg ser på det. Men etter en stund er det deilig å dusje sammen før man skal sove, når man har sex om kvelden og natten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg går alltid og vasker meg etter sex. Ikke nødvendigvis dusjing, med mindre man er svett da, men i det minste å vaske underlivet synes jeg er det mest behagelige og hygieniske etter sex. Det er ikke videre behagelig å ligge med allverdens kjønnsvæsker flytende rundt i underlivet.
sexomaniac Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Liker ofte å dusje etter sex, som med annen trening svetter man også under sex, pluss at det er sunt å pisse før man dusjer i forhold til å få ut all sæd i penis, men også for å forhindre urinveisinfeksjon. Og ja, morgenen etter vil en nyknulla og nykommet kuk lukte.
mumfi Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Bruker som oftest å dusjen på morgen etter, om vi har sex på kvelden. Hvis vi har sex om morgenen dusjer begge vanligvis etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå