Gå til innhold

Etter sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare min kjæreste som hopper rett i dusjen etter at vi har hatt sex? (vi bruker kondom) han sier det lukter/kommer til å lukte, derfor gjør han det. Er det bare tull?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Er det bare min kjæreste som hopper rett i dusjen etter at vi har hatt sex? (vi bruker kondom) han sier det lukter/kommer til å lukte, derfor gjør han det. Er det bare tull?

Hva mener han med at det lukter? Hva lukter det? Man er jo innhyllet i opphissende kjønnslukter når man har sex. Er det det han mener, synes han det er ekkelt? Jeg synes det er hysterisk å dusje like etter samleie, det har jeg vel knapt opplevd at noen av mine partnere eller jeg selv har gjort. Det blir en avbrytelse i den naturlige, roe ned-fasen, slik jeg ser på det. Men etter en stund er det deilig å dusje sammen før man skal sove, når man har sex om kvelden og natten.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid og vasker meg etter sex. Ikke nødvendigvis dusjing, med mindre man er svett da, men i det minste å vaske underlivet synes jeg er det mest behagelige og hygieniske etter sex. Det er ikke videre behagelig å ligge med allverdens kjønnsvæsker flytende rundt i underlivet.

Gjest trøndern
Skrevet

må tål litt skit vettu. itjnå problem.

Skrevet

Liker ofte å dusje etter sex, som med annen trening svetter man også under sex, pluss at det er sunt å pisse før man dusjer i forhold til å få ut all sæd i penis, men også for å forhindre urinveisinfeksjon. Og ja, morgenen etter vil en nyknulla og nykommet kuk lukte. :)

Skrevet

Bruker som oftest å dusjen på morgen etter, om vi har sex på kvelden. Hvis vi har sex om morgenen dusjer begge vanligvis etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...