Gå til innhold

Hvilken sang har den TRISTESTE teksten?


Lillemy144

Anbefalte innlegg

"Balladen om Briggen Blue Bird av Hull" opprinnelig skrevet av Evert Taube, men spilt i nn av Imperiet på 80-tallet er vannvittig tragisk... WOW *gåsehud*

"One" med Aimee Mann... :cry:

Sørgelig... og flott!

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gun`s and rose`s NOVEMBER RAIN.

Tårene kommer i allefall når jeg ser musikk videoen.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange triste sanger rundt om i verden...

Season in the sun er en av dem.. og vet man historien bak sangen så er den enda tristere... :cry:

Jeg synes også Lene Marlin sin " A place nearby" er ganske trist også, men den trøster også på en måte...

Her er teksten på den:

http://www.lyricscafe.com/m/marlin_lene/01...f314de1d4d8e37e

Tears in heaven er jo bare en grinesang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Suicide" med Barclay James Harvest er ikke spesielt oppbyggende...

I stepped out on the guard rail, saw the crowd slowly part...

Heard a voice shout "Don't jump! Please, for God's sake, let me move my car!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ombestemmer meg. Kom akkurat på hva som er den aller tristeste sangen i hele vide verden... Det må jo være den grusomme julesangen om de gamle som bor i en hytte i skogen og så kommer sønnen hjem til jul. Den heter kanskje "det ble jul allikevel"... Den er sååå trist!!! :cry:

Den heter "Julekveld i skogen", innbiller meg at det er en Otto Nielsen-sak, men kan ta fullstendig feil.

Sjøl begynner jeg å gråte hver gang jeg hører "Kjære Maja" av Halvdan Sivertsen - og da mener jeg HVER gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesleblakken! :hu-ulcke:

helt enig! Får tårer i øynene og begynner å snufse bare jeg tenker på den! Har hest selv og og da blir den liksom ekstra trist! Jeg husker vi så den hos farmor på julaften da jeg var liten og hun så at tårene rant nedover kinnene mine og at jeg prøvde å la være å snufse! Ellers er "Song to Benjamin" , den låta som ble skrevet til Benjamin Hermansen veldig trist. Jeg syns det var så grusomt at han ble drept. Den gutten var så utrolig nydelig! Snufs.... Også er "My lullaby" med Maria Mena veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...