Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har ALDRI fått orgasme sammen med min mann:( Det er fælt. jeg har faket noen ganger, men da får jeg bare dårlig samvittighet fordi han er veldig opptatt av at jeg skal komme... en dag innrømte jeg at jeg faket orgasmen og da ble han litt fonærmet. skal prøve å være ærlig fra nå av. Får orgasme alene når jeg fingrer... men det er ikke noe gøy, jeg vil veldig gjerne komme når vi har sex! Han kommer ALTID. Er det noen som har det som meg? noen som har noen gode råd å komme med? :'(
womenwomen Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Siden du har faket - har han jo trodd alt i sengen var bra nok og strålende også for deg .Dermed anstrenger ikke menn seg for å stimulere deg til orgasme , siden de tror du allerede får det med hans lille innsats i dag ...he he Men du er jo på bedre og riktigere veier nå - som du har innrømmet problemet til han .Dere får ta det derfra og experimentere med eneste fokus på ren nytelse så får du sikkert like lett orgasme sammen med han , som når du onanerer alene etc .Sørg for å få ditt ...under forspillet i det minste. minst en orgasme før han får lov å penetrere deg , dersom det er der orgasmen uteblir .Hvis du slipper deg løs og ikke er flau over din egen sexualitet .Noe enkelte er .Du har ingen problemer med å oppnå orgasme egentlig , kroppen din kan dette lett og har gjordt det 100 vis av ganger før . DET er jo kunn sammen med han du får problemer med det . Forklar det til han ...han er en del av problemet i sengen ..he he Han må skjerpe seg nå ! Å gjøre det og det ..forklarer du .Lær han opp , du får 100 ganger igjen for innsatsen ...Ta det gjerne på en humoristisk måte .Man bør kunne le og fleipe litt i sengen , samt lage lyder ....og uttrykke TYDELIG når og hva som er godt osv .Ren læring bare det for han og deg selv .
Yogamann Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Hvis du går inn på min bruker og og trykker på finn innlegg og så ser etter tråder jeg har skrevet i som handler om å ikke få/få orgasme vil du finne en rekke innlegg hvor jeg gir en masse tips i forhold til dette. Se på flere av dem for det er ikke altid jeg skriver alle rådene i en tråd.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har ALDRI fått orgasme sammen med min mann Det er fælt. jeg har faket noen ganger, men da får jeg bare dårlig samvittighet fordi han er veldig opptatt av at jeg skal komme... en dag innrømte jeg at jeg faket orgasmen og da ble han litt fonærmet. skal prøve å være ærlig fra nå av. Får orgasme alene når jeg fingrer... men det er ikke noe gøy, jeg vil veldig gjerne komme når vi har sex! Han kommer ALTID. Er det noen som har det som meg? noen som har noen gode råd å komme med? :'( Hehe! Jeg vet hvem du lurer ;o) Ikke mannen din affal,han trur/trudde nok alt er fine an dandi. Skjønner godt at han ble litt snurt,han trudde sikkert at han gjorde en god jobb med deg,hadde du vært ærlig hele tiden hadde han nok prøvd bedre og dere kunne vært i mål for lenge siden. Men lykke til med først og "blidgjøre" mannen din, og deretter og øve til orgasme :o)
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Hehe! Jeg vet hvem du lurer ;o) Ikke mannen din affal,han trur/trudde nok alt er fine an dandi. Skjønner godt at han ble litt snurt,han trudde sikkert at han gjorde en god jobb med deg,hadde du vært ærlig hele tiden hadde han nok prøvd bedre og dere kunne vært i mål for lenge siden. Men lykke til med først og "blidgjøre" mannen din, og deretter og øve til orgasme :o) Det der var ikke nødvendig å skrive!
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 jeg har det som deg, men jeg sier bare ifra jeg. eller jeg har liksom aldri faket. jeg sier til ham at jeg har problemer med og komme, men jeg pleier og komme når han tar på meg der nede.
filantropen Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 David Shade har skrevet ei bok som heiter "Give Women Wild Screaming Orgasms". Ei bok både du og han kunne hatt mykje nytte av å lese ilag. Fungert underverker for min del, lærer masse nyttigt der. Deep spot er en enorm suksess, spesielt på damer som ikkje har hatt orgasmer før.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Det der var ikke nødvendig å skrive! Sannheten svir ikke sant!
aniana Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har ALDRI fått orgasme sammen med min mann:( Det er fælt. jeg har faket noen ganger, men da får jeg bare dårlig samvittighet fordi han er veldig opptatt av at jeg skal komme... en dag innrømte jeg at jeg faket orgasmen og da ble han litt fonærmet. skal prøve å være ærlig fra nå av. Får orgasme alene når jeg fingrer... men det er ikke noe gøy, jeg vil veldig gjerne komme når vi har sex! Han kommer ALTID. Er det noen som har det som meg? noen som har noen gode råd å komme med? :'( Eeeeh.. vet ikke helt om det er et råd eller tips.. men kanskje mer en personlig erfaring.. fant meg dame jeg... Fra å aaaaldri få orgasmer med menn så er det nå multiple hver eneste gang.. LOL.. Men det er meg"!!! Send meg heller en pm om du vil jeg skal komme med spesifikke tips
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Sannheten svir ikke sant! ja selvfølgelig gjør den det! Jeg vet jo hva som er sant. Du trenger ikke slenge unødvenige komentarer. er ganske frustrert og det siste jeg trenger er noen som får meg til å føle meg som dritt! Det er ALTFOR mye drittslenging her på KG. blir helt matt asså. man må tenke seg om før en komenterer.
Yogamann Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 David Shade har skrevet ei bok som heiter "Give Women Wild Screaming Orgasms". Ei bok både du og han kunne hatt mykje nytte av å lese ilag. Fungert underverker for min del, lærer masse nyttigt der. Deep spot er en enorm suksess, spesielt på damer som ikkje har hatt orgasmer før. Godt tips!
Gjest MidnightCowboy Skrevet 5. juli 2010 #12 Skrevet 5. juli 2010 Men herlighet da....kan du ikke bruke fingrene samtidig da, slik du gjør når du får orgasme når du er alene?
Jalp Skrevet 5. juli 2010 #13 Skrevet 5. juli 2010 Siden du har faket - har han jo trodd alt i sengen var bra nok og strålende også for deg .Dermed anstrenger ikke menn seg for å stimulere deg til orgasme , siden de tror du allerede får det med hans lille innsats i dag ...he he Typisk. Når det oppstår problemer så må HAN yte mer. Glem det! Dette er å lure seg selv for din orgasme starter alltid hos deg. Og når du har problemer med å få orgasme sammen med din partner, så kan ikke han trylle den fram for deg. Og du antyder jo selv at han er svært fokusert på¨at du skal komme, så det er ikke der det ligger. Jeg antar at du bare blir mer stresset av det. Det er din orgasme vi snakker om, og den må du faktisk forsøke og lokke fram selv. Du vet hvordan du får orgasme, så da er det vel fornuftig å ta utgangspunkt idet.
filantropen Skrevet 5. juli 2010 #14 Skrevet 5. juli 2010 Eg ser heller på det sånn at eg tar ansvar for mitt sex liv og min partners nytelse. Det å gi og ha fantastisk sex med partneren er en fantastisk følelse. Hadde ikkje dama mi fått orgasmer, så hadde eg vurdert mine teknikker. Er det mentalt så må man bygge opp henna comfort og sjølvbilde. En har eit ansvar før å gi den du elsker alt det beste du kan gi.
Natalia74 Skrevet 5. juli 2010 #15 Skrevet 5. juli 2010 jeg har det som deg, men jeg sier bare ifra jeg. eller jeg har liksom aldri faket. jeg sier til ham at jeg har problemer med og komme, men jeg pleier og komme når han tar på meg der nede. same her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå