JTess Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg skulle egentlig ha hatt mensen for en uke siden. Men den har ikke kommet enda. Trodde jeg skulle få den for den for 4 dager siden, men kom bare noen dråper med blod. Føre jeg pleier å få mensen får jeg et slags sukker kick i kroppen. Må ha en liten sjokolade eller noe søtt. Og så pleier jeg å bli litt amper. Jeg hadde sukker kicket mitt, men har ikke følt meg noe amper. Og tidligere har den alltid kommet til da den skal. Borsett fra forrige mnd var jeg også over tida, men da hadde jeg veldig mye jeg tenkte på og var stresset for hvordan fremtiden min skulle bli. Men etter at ting kom på plass og jeg sluttet å stresse og tenke, kom den. Jeg går på p-piller og ha kjæreste. Har tenkt kanskje at jeg er gravid, men det kan ikke være det. Tar jo pilla mi hver dag, HAr glemt å tatt en et par ganger, men da har jeg ikke hatt noe sex. Så jeg føler at det ikke kan være det. Har jo ikke hatt noe andre symptomer. Noen som vet hva hvorfor jeg ikke har fått mensen enda?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå