Gå til innhold

Spørsmål:)


Bozybird

Anbefalte innlegg

Hei!:)

Nå er det litt over 5 måneder siden jeg ble operert. Er kjempe fornøyd me puppene mine, men synes fortsatt de er litt harde. Man kan ikke se at jeg har silikon for de ser veldig naturlig ut men om man kjenner på de så er de noe hard. Noen som vet om de fortsatt kan bli mykere?

Lures også på når man burde dra på kontroll? Har ikke hatt noe problemer og arrene er blitt veldig fine men..

Hvor lenge brukte dere sportsbh? Jeg brukte det dag og natt de 6 første ukene og etterpå har jeg sovet uten men fortsatt brukt det til daglig. Så her på forumet at noen bruker det mye lengere, hva har det og si for resultatet om man bruker vanlig bh?

Til slutt så lurer jeg på hvordan dere takler dette med spørsmål om puppene?:) Jeg har bare fortalt de nærmeste venninnene og familien om operasjonen. Problemet er at jeg bor sammen med ei annen jente og vi er en del ute på byen sammen. Får en del komplimanger for puppene mine og det virker da som venninen min blir sjalu og kan da finne på og slenge ut kommentarer som "ja hadde de bare vært ekte" eller "hun har jukset" og lignenede..Hun har selv en del større pupper en meg men etter min mening er de er alt for store og henger. Dette sier jeg selfølgelig aldri noe om til henne siden jeg ikke ønsker og såre henne og jeg vet at hun er klar over det selv siden hun har sagt at hun ønsker seg reduksjon og løft. Har har sagt til henne at jeg ikke ønsker at hun skal si noe om puppenen mine eller operasjonen min og til daglig er det ikke noe problem. Virker som det er når hun har drukket at sjalusien kommer fram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg foreslår at du flytter tråden din til avdelingen for Helse osv. fr nå har du havnet i området for Generelle dagbøker, og da er det mindre sjanse for at noen som kan gi deg svar på spørsmålene dine leser innlegget.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...