Gå til innhold

helt harry?

søstertusenfryd

Anbefalte innlegg

noen sanger passer seg best i bil!

I dag kjørte jeg på motorveien med Nederland sin mgp sang på guffe,jeg sang ivrig med og farten økte..

Jeg passet på å skru av musikken da jeg skulle parkere..

all harry musikk forbeholdes i full fart,alene i bilen på motorvei :sjenert:

Noen som har lignende historier på lur?

Endret av søstertusenfryd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg kjørte over Hardangervidda så måtte jeg teste anlegget i bilen, hehe. Høres ut som jeg er atten, men barna mine er eldre enn det.

Og da testet jeg med den lødige melodien "Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini" og lignende grufullheter.

Dempet da jeg kom til siviliserte strøk, sjølsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hrm.. Jeg spiller ikke høy musikk i by eller bebygde strøk. Men, med det samme jeg er utenfor hvor folk kan høre meg, skrur jeg musikken opp på full guffe.

Jeg har to forskjellige musikksmaker: én i bil og én ellers. Den jeg har i bil, skal ikke nevnes med ord...

(Og jeg blir FLAU de gangene jeg kommer inn i byen, har glemt å skru ned musikken, og synger med med "den stemmen jeg har"... Stakkars mennesker som hører meg da. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Åja, synger og koser meg i bilen, skrur opp lyden om det kommer kjekk sang på radioen, og kjører nok noe fortere når jeg koser meg slik :fnise:

Kommer "den" sangen på radioen når jeg nesten er hjemme, kjører jeg omvei for å høre sangen ferdig!

Skruer ned når jeg kommer til lyskryss/ 40 grense osv. :gjeiper:

Hilsen kvinne på 40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: flere som meg der ute,ja.

Jeg kan også finne på å kjøre omveier for å høre ferdig en fengende sang

"synge i bilen" kan godt bli et nytt begrep :fnise:

Venter på flere lignende tilfeller!

Endret av søstertusenfryd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg skrur også opp lyden og synger av full hals, men kun på motorveien og steder hvor ingen kan høre meg. Så fort jeg kommer til bebygde strøk så skrur jeg ned lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violently Happy

Jeg spiller trance eller black metal på HØYT nivå. Hovedsakelig når det kun er meg i bilen, og da hvor som helst. Fordi jeg kan. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Gjenkjennelse :)

Jeg har det også med å synge med, for full hals. En gang jeg var alene på en 4-5-timers kjøretur måtte jeg tilslutt skru av musikken og skru radioen på P2 rett og slett fordi jeg ble dødssliten i stemmen.

P2 er flott på den måten. Kanalen har mer seriøs prat, samtidsmusikk og annet som ikke er egnet å gaule til enn alle de andre kanalene til sammen (kanskje bortsett fra Alltid nyheter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når barna er levert i barnehagen og jeg skal kjøre en tur, så setter jeg anlegget på full guffe og synger for full hals:) hehe... har også bra anlegg med forsterker og to 10" baki, så det durer bra baki bilen...;) digg.... jeg hører på alt fra techno til danseband for å si det sånn:) men kjører jeg gjennom sentrum osv så har jeg ikke så høyt, er jo redd hva andre kan tenke når de ser jeg har barnestoler baki bilen liksom..... pluss at her er det slik at alle kjenner alle.... men jeg er jo tross alt bare 25 år, så må jo være LITT ungdommelig da;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...