Melodi Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Noen som har smakt ostekaken med hvit sjokolade og bringebær fra Deli de Luca? Den smaker helt fantastisk! Jeg har prøvd å finne oppskriften på den på nettet, men uten hell. Har dog funnet noen oppskrifter på amerikanske sider (White Chocolate Raspberry Cheesecake) og prøvd ett par av dem, men ingen av dem ble som ostekaken, på Deli, buhuu... Noen forslag til hvor jeg kan finne oppskriften?
Gjest Blubberella Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Ååh hysj! Jeg får vann i munnen bare av å tenke på ostekakene fra Deli DeLuca... Har ikke noen oppskrift nei, men det er kanskje like greit, ellers hadde jeg vært mer enn bare litt rund i kantene... Definitivt beste kakene i verden!
Gjest Emera Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Litt malurt i begeret her, men jeg tror ikke det er mulig å få til noen av Deli de Lucas kaker akkurat som de er. Mange som har prøvd det, spesielt oreokake i mange varianter, men de blir ikke likedan.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 ... det først og fremst fordi dette er industrielt fremstilte kaker, proppfulle av tilsetningsstoffer man ikke uten videre får tak i og kan bruke i et vanlig kjøkken. Men hvorfor vil dere egentlig lage akkurat disse kakene selv? De smaker jo forferdelig! :dåne: Jeg har til dags dato ikke klart å spise ferdig et kakestykke fra Deli de Luca, og det er de eneste kakene det noensinne har hendt meg med. Det finnes jo utrolig mange gode ostekaker med hvit sjokolade man kan prøve seg på, feks her. Med friske norske bringebær eller andre bær blir de garantert bedre enn Deli de Luca, og smaker renere og mer hjemmelaget.
Gjest Emera Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 (endret) ... det først og fremst fordi dette er industrielt fremstilte kaker, proppfulle av tilsetningsstoffer man ikke uten videre får tak i og kan bruke i et vanlig kjøkken. Men hvorfor vil dere egentlig lage akkurat disse kakene selv? De smaker jo forferdelig! :dåne: Jeg har til dags dato ikke klart å spise ferdig et kakestykke fra Deli de Luca, og det er de eneste kakene det noensinne har hendt meg med. Jeg er enig med deg i det første du sier. Det er også derfor vi ikke får til brød, boller og rundstykker slik de er i butikken. Heldigvis. Når det gjelder det andre; tror du ikke de vil ha oppskriftene fordi de liker kakene hos Deli de Luca..? Eller skal de la være å like dem fordi du ikke får dem ned? Endret 3. juli 2010 av Emera
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Ingen får lov til å spise kaker jeg liker! Faktisk. Og jeg bruker av prinsipp ikke ironiflagg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 ... jeg IKKE liker, skulle det vel være. Eh.
Melodi Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2010 Takk for link. Skal definitivt prøve en av de oppskriftene. NAM
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå