Gjest Huffsa Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hvordan er det med barbering med ny tatovering? Og "gammel"? Har tatt tatovering på leggen idag, min første. Trodde jeg hadde tenkt på absolutt alt, før søstra mi nevnte at den kunne vel bli slitt av barbering? Man barberer jo leggene ganske ofte, og jeg vil jo ikke at tatoveringa skal bli stygg fort.. Er det noen hårfjerningsmetoder som er bedre enn andre over en tatovering? Voksing f.eks? Jeg kan godt vokse over tatoveringen og barbere resten hvis det ikke "ødelegger" den. Og noen som veit hvor lenge jeg bør vente før jeg barberer over tatoveringa? Til skorpa er borte ogsånt? Glemte helt å spørre tatovøren om dette, skal stikke innom mandag men er greit å høre med andre også, syntes jeg. Endret 2. juli 2010 av Huffsa
Gjest Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Når tatoveringen har grodd skikkelig kan du barbere som normalt, men så lenge det er skorpe på den så skal du ikke barbere! Husk å dekke den til i solen
Gjest Cho Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Blekket ligger i tredje hudlag fra toppen, så den eneste måten du kan barbere den bort på er hvis du høvler av deg et par hudlag. Grattis forresten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå