Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Jeg plages med en del utflod, den er ikke misfarget eller illeluktende, Men alikevel føler jeg det ubehagelig og ekkelt Etter sex blir den borte max 1 døgn. Er det noen som har noen tips til hvordan man kan bli kvitt det? ppiller, mat, legemidler etc???
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Utflod er en normal ting, den forandrer seg gjennom syklusen. Være oppmerksom å se etter, det er litt spennende, for da kan du også vite når du har eggløsning og når mensen nærmer seg. Noen har mer utflod enn andre, men så sant den ikke lukter eller forandrer farge til brun/rød/grønnaktig så er nok alt som det skal være.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Jeg plages med en del utflod, den er ikke misfarget eller illeluktende, Men alikevel føler jeg det ubehagelig og ekkelt Etter sex blir den borte max 1 døgn. Er det noen som har noen tips til hvordan man kan bli kvitt det? ppiller, mat, legemidler etc??? har du hørt om gynekologer?
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 har du hørt om gynekologer? JA, jeg har det.. og hun kunne ikke gi meg noe svar...
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 har du hørt om gynekologer? For et svar. Hvorfor i alle dager skal hun gå til en gynekolog bare fordi hun har utflod og som i tillegg i lukter eller er misfarget. Du er normal TS! Alle har utflod i større eller mindre grad. Det varierer også med syklusen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå