Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2010 #1 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Slettet, kom i skade for å legge i feil forum. Endret 2. juli 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. juli 2010 #2 Del Skrevet 2. juli 2010 Og hva har denne i emnet seksualitet å gjøre Bella? Fordi ordet kuk er nevnt og dermed ble du fokusert?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2010 #3 Del Skrevet 2. juli 2010 Og hva har denne i emnet seksualitet å gjøre Bella? Fordi ordet kuk er nevnt og dermed ble du fokusert?? Nei, fordi jeg oppdaget for sent at jeg skrev i feil forum . Jeg skal innrømme at jeg har litt problemer med å bruke ordet i dagligtale, men legemsdelen som sådan ønsker jeg hjertelig velkommen, om den sitter på en mann jeg blir tiltrukket av . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 2. juli 2010 #4 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg skal ikke her nevne hvilket forum jeg fant denne setningen, ettersom det er en anonym bruker her som tydeligvis har sett seg ut meg som sin spesielle hoggestabbe. Setningen lyder: ...Cluet er at kuken detter ned... For det første heter det "clou". For det andre ser det ikke ut til at TS vet hva ordet betyr; glansnummer, høydepunkt. Det fremgår av det hun videre skriver, at det er en nedtur, og at mannen må onanere for å få ereksjon. Feil. Det heter "clue". Og det betyr dessuten ikke det du sier. "Cluet er" kan for eksempel oversettes med "ledetråden er", noe som muligens blir litt merkelig i denne sammenhengen, men det skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2010 #5 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Feil. Det heter "clue". Og det betyr dessuten ikke det du sier. "Cluet er" kan for eksempel oversettes med "ledetråden er", noe som muligens blir litt merkelig i denne sammenhengen, men det skal jeg ikke uttale meg om. Her må jeg bare legge meg flat. Jeg tenkte "fransk". Men allikevel blir det feil å skrive "cluet er at...", passer bedre med f. eks. "saken er at..." Endret 2. juli 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2010 #6 Del Skrevet 2. juli 2010 Nå skjønner jeg ikke hva jeg roter med, mitt åpningsinnlegg var jo i riktig forum, i språkforumet. Jaja, alle kan ta feil, sa pinnsvinet og hoppet ned fra hårbørsten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. juli 2010 #7 Del Skrevet 2. juli 2010 Nå skjønner jeg ikke hva jeg roter med, mitt åpningsinnlegg var jo i riktig forum, i språkforumet. Jaja, alle kan ta feil, sa pinnsvinet og hoppet ned fra hårbørsten . Glemt å ta tabletten i dag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. juli 2010 #8 Del Skrevet 2. juli 2010 Nei, fordi jeg oppdaget for sent at jeg skrev i feil forum . Jeg skal innrømme at jeg har litt problemer med å bruke ordet i dagligtale, men legemsdelen som sådan ønsker jeg hjertelig velkommen, om den sitter på en mann jeg blir tiltrukket av . JA jeg lurte svært jeg og. Ny politikk: her var en tekst om sex med dårlig språk - ja da er det jo hel logisk at den ligger under seksualitet. Når jeg tenker etter var dette egentlig veldig veldig logisk. :: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2010 #9 Del Skrevet 2. juli 2010 Glemt å ta tabletten i dag kanskje? Kanskje det var noe spesielt i de nye vitamintablettene, ikke umulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. juli 2010 #10 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Det er utrolig mange som skriver "innfinne seg med". Det riktige er "å avfinne seg med". "Innfinne seg" betyr å komme. NB: Ikke i seksuell betydning, jvfr. tidligere innlegg . Endret 17. juli 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå