Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #101 Del Skrevet 5. juli 2010 Han vinner kun på symptatistemmer. IKKE fordi han passer som emballasjereklame. Neste år har vi vel Tangerudbakkens arvinger som slåss i tet. Nr. to burde vinne fori han passer best til det formålet konkurransen er laget for, nemlig reklame. At en mor kan bruke sitt syke barn for å vinne en reise er fullstendig forkastelig fordi hun VET at sympatistemmene kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #102 Del Skrevet 5. juli 2010 Han vinner kun på symptatistemmer. IKKE fordi han passer som emballasjereklame. Neste år har vi vel Tangerudbakkens arvinger som slåss i tet. Nr. to burde vinne fori han passer best til det formålet konkurransen er laget for, nemlig reklame. At en mor kan bruke sitt syke barn for å vinne en reise er fullstendig forkastelig fordi hun VET at sympatistemmene kommer! Mener du at moren ikke skulle meldt ham på fordi han er som han er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #103 Del Skrevet 5. juli 2010 Mener du at moren ikke skulle meldt ham på fordi han er som han er? Ja, det mener jeg. Hun meldte han på fordi hun vet veldig godt at hun får masse symptatistemmer. De andre ungene stiller ganske likt i konkurransen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #104 Del Skrevet 5. juli 2010 Hun meldte han på fordi hun vet veldig godt at hun får masse symptatistemmer. Jeg lurte på hvorfor i all verden moren ikke hadde sendt inn et penere bilde av gutten... så teorien din kan kanskje stemme, selv om det er svært lite politisk korrekt å si det. Jeg så at noen andre hadde lagt ut en link til facebook-siden deres med flere bilder på, og mange av disse bildene var langt bedre. Så hvorfor i all verden velger moren et bilde hvor gutten ikke smiler, hvor han ser langt sykere ut enn på de andre bildene og hvor man ikke ser den søte, viltre hårsveisen hans fordi han har på seg ei lue? Hvorfor valgte moren det styggeste bildet? Om noen har noen andre teorier vil jeg gjerne høre dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasha Sasha Skrevet 5. juli 2010 #105 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg lurte på hvorfor i all verden moren ikke hadde sendt inn et penere bilde av gutten... så teorien din kan kanskje stemme, selv om det er svært lite politisk korrekt å si det. Jeg så at noen andre hadde lagt ut en link til facebook-siden deres med flere bilder på, og mange av disse bildene var langt bedre. Så hvorfor i all verden velger moren et bilde hvor gutten ikke smiler, hvor han ser langt sykere ut enn på de andre bildene og hvor man ikke ser den søte, viltre hårsveisen hans fordi han har på seg ei lue? Hvorfor valgte moren det styggeste bildet? Om noen har noen andre teorier vil jeg gjerne høre dem. Hmmm kanskje de andre bildene er tatt senere? Og at det blidet som ble lagt ut ble tatt ganske nær datoen det ble lagt ut på lanoungen?... Bare en tanke altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #106 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg lurte på hvorfor i all verden moren ikke hadde sendt inn et penere bilde av gutten... så teorien din kan kanskje stemme, selv om det er svært lite politisk korrekt å si det. Jeg så at noen andre hadde lagt ut en link til facebook-siden deres med flere bilder på, og mange av disse bildene var langt bedre. Så hvorfor i all verden velger moren et bilde hvor gutten ikke smiler, hvor han ser langt sykere ut enn på de andre bildene og hvor man ikke ser den søte, viltre hårsveisen hans fordi han har på seg ei lue? Hvorfor valgte moren det styggeste bildet? Om noen har noen andre teorier vil jeg gjerne høre dem. Helt enig med deg. Greit at det ikke skal være et badebilde, men hun kunne da valgt et som han ikke hadde LUE på seg!! De andre foreldrene har nok lett etter det fineste bildet. Syns denne konkurransen er langt fra rettferdig for de andre ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #107 Del Skrevet 5. juli 2010 Hmmm kanskje de andre bildene er tatt senere? Og at det blidet som ble lagt ut ble tatt ganske nær datoen det ble lagt ut på lanoungen?... Bare en tanke altså.. De bildene på facebook ser ut til å være av eldre dato, så de kunne vel heller ha sendt inn ett av disse. Uansett ville det ikke vært vanskelig å få et bilde av ham hvor han i det minste smiler, om man insisterer på å ha et helt blodferskt bilde :klø: http://www.facebook.com/photo.php?pid=6223665&op=1&o=global&view=global&subj=117580518285443&id=617636334#!/photo.php?pid=453731&op=1&o=global&view=global&subj=117580518285443&id=617636334&fbid=6801011334 Dette ansiktsuttrykket her f.eks er jo mye bedre enn det de sendte inn til Lano-konkurransen. Jo flere bilder jeg ser, jo mer overrasket blir jeg over at moren har sendt inn det styggeste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 5. juli 2010 #108 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg ser gjerne at et funksjonshemmet barn blir Lanoungen. Jeg ser gjerne funksjonshemmede modeller også (du trenger ikke bein for å være hår- eller ansiktsmodell, for eksempel). Men en Lanounge må kunne vise fram såpeskum og se sjarmerende ut i badet, og en buksemodell må kunne stå sånn at kundene kan se hvordan buksa ser ut på. Om Mikael hadde sittet og smilt i såpeboblene på bildet kunne jeg godt stemt på han. Jeg har forøvrig sett mye på Toddlers & Tiaras i det siste (blir så fascinert av det sirkuset det er rundt barneskjønnhetskonkurranser i USA), og mange av de ungene er distinkt lite pene i virkeligheten. Mikael vil nok se mer enn bra nok ut i skummet, om han smiler. Lano får vel en ordentlig fotograf til å ta bilder av den som vinner. (Aron var vanvittig nusselig, synes jeg. Go Aron!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #109 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg ser gjerne at et funksjonshemmet barn blir Lanoungen. Jeg ser gjerne funksjonshemmede modeller også (du trenger ikke bein for å være hår- eller ansiktsmodell, for eksempel). Men en Lanounge må kunne vise fram såpeskum og se sjarmerende ut i badet, og en buksemodell må kunne stå sånn at kundene kan se hvordan buksa ser ut på. Om Mikael hadde sittet og smilt i såpeboblene på bildet kunne jeg godt stemt på han. Jeg har forøvrig sett mye på Toddlers & Tiaras i det siste (blir så fascinert av det sirkuset det er rundt barneskjønnhetskonkurranser i USA), og mange av de ungene er distinkt lite pene i virkeligheten. Mikael vil nok se mer enn bra nok ut i skummet, om han smiler. Lano får vel en ordentlig fotograf til å ta bilder av den som vinner. (Aron var vanvittig nusselig, synes jeg. Go Aron!) Det er mange unger som heter Aron der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realisten Skrevet 6. juli 2010 #110 Del Skrevet 6. juli 2010 Hehe mora er jo faktisk ganske nice... Yummymummy! Men i og med at 4-chan er involvert og 40.000 stemmer kommer fra verden over fordi "we did it 4 them lulz" eller "not gonna see this retard on MY soap nways", så kan man ikke akkurat kalle konkurransen fair. Nei håper lano tar til fornuft. Om denne ungen vinner er det for det første av feil grunner (sympati for ungen, for teh lulz eller for å være jævlige mot lano). Håper virkelig de klarer å ro seg i land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 6. juli 2010 #111 Del Skrevet 6. juli 2010 Hehe mora er jo faktisk ganske nice... Yummymummy! Men i og med at 4-chan er involvert og 40.000 stemmer kommer fra verden over fordi "we did it 4 them lulz" eller "not gonna see this retard on MY soap nways", så kan man ikke akkurat kalle konkurransen fair. Nei håper lano tar til fornuft. Om denne ungen vinner er det for det første av feil grunner (sympati for ungen, for teh lulz eller for å være jævlige mot lano). Håper virkelig de klarer å ro seg i land. Men hva er en fair Lano-unge konkuranse? Er de fair at den mamman med fleste venner på FB vinner? (jeg mente selvfølgelig ungen til den maman med flest venner på FB...) Noen syns det er viktig at den SØTESTE vinner, andre syns det er viktig at den MORSOMSTE vinner, atter andre syns det er viktig at den som har flest utfordringer i livet vinner. I starten tenkte jeg at det ble feil med M fordi bildet ikke er bade/vaske/skumdott i håre relatert, men etter å ha tenkt meg litt om tenker jeg at folk stemmer som de vil, og at det ikke er noe poeng i å diskutere hvilke grunner folk har til å stemme på M. Er den ene stemmegrunnen noe bedre enn andre liksom? Hvis Lano ønsker å plukke ut en fotomodell til såpen sin, kan de be folk sende inn bilder også kan de plukke ut selv den de syns egner seg. Når de gjør det på denne måten blir det alltid noen som syns det er feil og urettferdig. Er forøvrig ikke i tvil om at Lano kan få laget flotte og passende bilder av M til sin kampanjeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral Skrevet 6. juli 2010 #112 Del Skrevet 6. juli 2010 At en mor kan bruke sitt syke barn for å vinne en reise er fullstendig forkastelig fordi hun VET at sympatistemmene kommer! Hva er så mye bedre med å-så-søt-stemmene? Er det så mye bedre å bruke sitt friske og søte badende barn til å vinne en reise? Syns denne konkurransen er langt fra rettferdig for de andre ungene. For de andre foreldrene, mener du vel? Hvor mange av ungene som er påmeldt tror du vet om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 6. juli 2010 #113 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva er så mye bedre med å-så-søt-stemmene? Er det så mye bedre å bruke sitt friske og søte badende barn til å vinne en reise? For de andre foreldrene, mener du vel? Hvor mange av ungene som er påmeldt tror du vet om det? Ikkesant! Begynner egentlig å bli passe lei hele Lano... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melodi Skrevet 6. juli 2010 #114 Del Skrevet 6. juli 2010 Så herlig bilde av Mikael på db.no i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #115 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva er så mye bedre med å-så-søt-stemmene? Er det så mye bedre å bruke sitt friske og søte badende barn til å vinne en reise? Ja, jeg mener det er verre å bruke han fordi han er SYK! Skjønner du ikke forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. juli 2010 #116 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Bildet kommer bare på refillposen, den kaster vi jo med en gang likevel! Spent på hva Lano kommer til å gjøre om ikke en unge som ser ut som en engel vinner. Kommer de til å bruke bildet de har lastet opp på refililposen???? det taes vel nytt bilde...? Jeg har stemt på det funksjonhemmede barnet jeg, mest for å se hva lano kommer til å gjøre... er SÅ lei av alle mailer, facebookforespørsler fra mødre som mener jeg skal stemme på de såpe-omsluttede avvkommene deres :-) Endret 6. juli 2010 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2010 #117 Del Skrevet 6. juli 2010 Det er det bildet som er med i konkurransen som skal på posen, det er derfor er det fototektiske en viktig del av konkurransen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #118 Del Skrevet 6. juli 2010 Det er det bildet som er med i konkurransen som skal på posen, det er derfor er det fototektiske en viktig del av konkurransen også. Og derfor kan ikke jeg fatte og begripe hvorfor moren valgte et såpass stygt bilde. Stakkars gutt, kunne hun ikke heller ha valgt et bilde hvor han smiler, og hvor folk kan se hans karakteristiske, viltre hårsveis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral Skrevet 7. juli 2010 #119 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja, jeg mener det er verre å bruke han fordi han er SYK! Skjønner du ikke forskjellen? Nei. Kan du forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. juli 2010 #120 Del Skrevet 7. juli 2010 Syns ikke det er noe i veien for at han kan bli Lano-ungen, men jeg syns kanskje det er litt søkt å ha ham som kandidat når han ikke kan bade..? Enig her. Veit det står at bileta ikkje trenger vere i bademiljø, men eg syns det passar best, når det tross alt er reklame for såpe. Ellers får ungen med flest stemmer vinne, funksjonshemma eller ei. Men syns på ein måte det blir litt feil å stemme på ein unge av medlidenheit..? Eller kva grunnar har folk for å stemme på den aktuelle ungen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå