Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Klager nordmenn mye? Har sett på flere forum og har fått det inntrykket av at mange nordmenn sutrer og klager på det meste, gjerne småting. Men hvorfor sitter vi på et forum og klager, hvorfor ikke gå ut å gjøre noe med det? Demonstrasjon, lage facebookside (noe jeg faktisk har sett) og jeg vet ikke. For det nytter, så vidt jeg vet, ikke å syte og klage på diverse fora.
aniana Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 (endret) Klager nordmenn mye? Har sett på flere forum og har fått det inntrykket av at mange nordmenn sutrer og klager på det meste, gjerne småting. Men hvorfor sitter vi på et forum og klager, hvorfor ikke gå ut å gjøre noe med det? Demonstrasjon, lage facebookside (noe jeg faktisk har sett) og jeg vet ikke. For det nytter, så vidt jeg vet, ikke å syte og klage på diverse fora. Klage gjør man nok i alle verdensdeler.. spørsmålet dreier seg vel heller mer om hva man klager over, og hvor viktig det egentlig er for en når alt kommer til alt. Endret 2. juli 2010 av aniana
Holar Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Det kan jo være en måte å få sluppet ut litt damp...
LineGourmet Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Det kan jo være en måte å få sluppet ut litt damp... Ja - og mye samhold i klaging :gjeiper:
Barcelone Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Tror kanskje egentlig nordmenn generelt har det alt for godt, så man klager på ubetydelige filleting hele tiden, i stedet for å være takknemlig for all den velferden vi faktisk er så heldige å ha. Merker at jeg tar meg selv i det også. Dårlig uvane!
Holar Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Har vi ikke noe annet å klage over, så har vi alltid været..
Gjest Caylee Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 (endret) Jeg så på et pogram i sta om en mange millionær som dro til las vegas i det strøket der det er mye kriminalitet osv og latet som han var en vanlig fyr. Han dro til hjelpeorganisjasjoner, og da jeg hørte om hvordan folk hadde det der holdte jeg på å begyne å gråte. stakkars ungdommene foreksempel som ble kasta ut av hjemmene sine og måtte leve på gata. Men heldigvis er det noen som er så snille å gjør no med det, så noen voksne drev et sted der ungdommene kunne sove, søke jobb, få mat osv. Jeg ble så gla da mange millionæren ga pengene til di. De som eide stedet begynte å gråte for det hjalp dem så mye. Jeg inså da at jeg har ingen ting å klage på i det hele tatt. Jeg må slutte med å klage og faktisk tenke på alt det jeg har. Jeg har lenge tenkt å bli med i sånn hjelpeorganisjasjon men har dårlig selvtillit så har ikke turt å gått å sagt at jeg vil hjelpe. Men nå vil jeg VIRKELIG ta meg isammen og gå å hjelpe di som trenger det! Ja, vi klager mye. Endret 3. juli 2010 av Caylee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå