Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 For ordens skyld; dette er ikke samehets, dersom noen skulle tro dét og deretter sladre til moderatorene. Saken er derimot den at jeg føler et intenst behov for enten å etablere et par strøidentiteter eller å skifte nick. I og med at strøidentitetene bør ha en plausibel bakgrunnsstory er det vel enklest å skifte nick. Og det er da problemene melder seg. Hva skal jeg hete? I god direktedemokratisk ånd spør jeg folket/massene/almuen, med andre ord dere. Dog... - en liten føring må jeg nok legge. Nicket bør begynne med T. Jeg er ikke så fleksibel som MaskeLasseJuggerEtcetera eller AnnaLoHeather, nemlig - så jeg føler meg nok mest vel med bokstaven T i starten. Men ellers er det fritt frem for gode (og kanskje flest dårlige) forslag. Bånn gass der ute!
Trilli Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Tjofast må være en god venn av Trøffelhelten, vel :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Tjofast må være en god venn av Trøffelhelten' date=' vel :-)[/quote'] Ja - eller kanskje Tjorfast slik at jeg vekker interesse både hos lurven og andre SM-friker der ute...
Trilli Skrevet 25. september 2003 #5 Skrevet 25. september 2003 He, he! Den var det difinitivt mer trøkk i :-)
Irka Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 T.... Du ønsker et nick som begynner på T.. La meg se.. Tullingen? Nei, det passer ikke. :oops: Hva med Tarzan? Tøffe Tom kansje.. Teobald? :skjegg: Taskedyret?? Trampolinemesteren? Tissefanten? NEI!! Tussi? :hår:
Anna Lovinda Skrevet 25. september 2003 #8 Skrevet 25. september 2003 Tarmgass?? Eller var det Sandman?
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 Tarmgass?? Eller var det Sandman? Navnet er fett nok, men det er Sandman som sliter med det. Kanskje Tåregass?
manji Skrevet 25. september 2003 #10 Skrevet 25. september 2003 Tjorfast var bra Menneh... Trekkspell Trygve Trekkspell-Trygve (?) Trampoline Trampe Trelle Trille Trine-Lise (?) The Tøffel The Bøffel Bøffel (?) Treverk Treplate Tusj Tiberius (Keiser Tiberius, hvis du kjenner til han) Talkum Talk Tena-lady (?) Tuffe Tusse Tom Thomas Truls Tiberius, Tjorfast og Treverk er mine favoritter ihvertfall Og Trygve, Thomas og Truls da seff. (... liker som regel å holde meg til navn ...)
Joplaya Skrevet 25. september 2003 #12 Skrevet 25. september 2003 Trøffelpappan kan komme til sin rett . Eller var det Tøffelpappan?
Anna Lovinda Skrevet 25. september 2003 #15 Skrevet 25. september 2003 Tarmslyng Tuppiræva Ta'nbakfra
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #17 Skrevet 26. september 2003 Definitivt Tjorfast! Er du heldig får du jobb i kjeller'n til Ladyen også. Revetispa Kjellerkonsulent
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #19 Skrevet 26. september 2003 Trekkspell-Trygve var jo et dødsbra forslag, da!!! Men hvorfro i all verden føler du at du mååå skifte nick?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå