Gå til innhold

Truse, hipster, string etc


£ucy

Anbefalte innlegg

...Tykkjer dei er "rumpedelarar" alle i hop :(

:fnise:

Faktisk skal jeg innrømme at herreboxere var en liten schlæger her i gården..

Jeg jobbet tidligere som sjåfør, og det ble jo en del 'bøy og tøy' mens man lempet varer. På lageret hvor vi hentet varene om morgenen, jobbet jeg bare sammen med mannfolk. Til og begynne med brukte jeg jo stringtrusa, men jeg startet kjapt å låne min manns boxere når jeg oppdaget alt publikummet jeg hadde fått.

-Genialt plagg! ;) Og behagelig.

Endret av Anjah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ylva Virvla

Jeg liker best hipster. Synes det ser best ut på meg.

Bruker tanga til tynne bukser hvor trusekanten lett vises gjennom og til tights når jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hipster :) <3

String av og til om jeg har på meg et plagg jeg er redd trusen skal syns under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kör främst på halvstring helt i blonder och utan sömmar som skär in i huden. Smickrande under kläder, ser bra ut utan kläder och väldigt bekvämt. :) Annars kör jag på hipster och vanliga trosor. String använder jag bara när allt annat ligger i tvätten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes string er best under buksene. Men hipster ser uten tvil mye finere ut, så jeg prøver å gjøre meg vant til å bruke det. Hvertfall om man skifter i garderobe, er med kjæresten osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Eg likar best string, eg, då er liksom alt sklidd på plass inn i rompa, og den merker eg ikkje, medan hipstere som tek med seg 100kvcm inn er veldig plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten bare hipsters, men string er veldig greit hvis man har på seg noe som gjør at trusekanten vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Brukte mye string før, men nå bruker jeg omtrent bare Pierre Robert sine boksere! De er kjempegode! :jepp:

Hipsters sklir bare inn i rumpa, så det har jeg gitt opp :fnise:

Har rund og god rumpe, og syns bokserene er de som sitter best på. Viser som regel ikke gjennom klærne heller.

Enig i denne, Pierre Robert boksere er rett og slett fantastisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på string og halvstring? Jeg har aldri hørt om halvstring før..

Selv bruker jeg hipster og vanlige truser.

String har jeg aldri fått til å bruke. Jeg syns det er vondt rett og slett. Ser at flere av dere som foretrekker string har sprettrumpe, så kanskje det er forklaringen, for jeg "har ikke" rumpe...

Tights og andre bukser sømmene kan sees gjennom, bruker jeg kun med noe langt over, tunika/kjole etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

string, alt annet kryper inn og samler seg der sola ikke skinner. Det er vondere med masse tøy inni, enn en string.

Skulle ønske stringene var tykkere under, for om sommeren er det varmt og klamt. Uhygenisk noen ganger...

Er det flere enn meg som sliter med at alt sklir inni stompen???

Kan noen hjelpe med råd?

Jeg går ikke i underbukse asså...

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vanlige truser eller hipsters er finest, men jeg syns det er et problem at de fort sklir inn der de ikke skal være. Spesielt når jeg bruker bukse. Da må jeg bare ha string, hvis jeg ikke skal gå og fiske fram trusa med jevne mellomrom. Men om jeg har skjørt hvor trusekanten ikke syns gjennom, kan jeg bruke truser, spesielt om jeg har strømpebukse, noe jeg syns hjelper trusa å holdes på plass. Hipstere bare sklir uansett hva jeg gjør.

Men det er faktisk sånn at jeg er litt flau over å bruke string, da de færreste av venninne bruker dette nå lenger. Men lurer på om det kan ha noe med rumpeform å gjøre? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns string begynner å bli litt fjortis...nærmer meg 30...

Byttet til halvstring/hipster... de graver seg ikke inn i skinka om det er blondekant på dem =) masse fine på Cubus =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...