Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg for gammel for å trippe rundt i stringtruser, og lekkert er det jo heller ikke når man ser halve stringtrusa når man bøyer seg fram.......

Hipster er ok, men jeg har korte bein, og de forsterker jo inntrykket av dèt, samtidig som det er samme problem som med truser: Kantene synes gjennom buksa.....

Jeg har korte bein, smalt liv, og litt hofter, rumpe og lår.

Hva bruker du, som du er mest komfortabel med, og som du synes ser best ut på din kropp ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker hipsters, har lange ben og en tynn/normal kropp, synes dette er absolutt penest på meg.

Synes faktisk det er svært svært få jenter som ser bra ut i string, det er egentlig ikke et flaterende plagg, hipsters eller halvstring er mye bedre..

Det er nå min mening :)

Skrevet

Jeg bruker for det meste stringtruser, men også en del hipsters. Det avhenger mest av hva antrekket krever (sømmer o.l).

Jeg synes rumpa mi ser best ut i halvstring og blondehipsters. Jeg er slank, har litt lange ben og en fast rumpe i passende størrelse - hverken liten eller stor. :)

Skrevet

Jeg går for komfort. Jeg har litt korte bein og skikkelig strutterumpe, dermed forsvinner alle vanlige truser inn i rumpesprekken uansett. Da er det like greit med en string, synes jeg. Så slipper jeg å alltid måtte 'pelle frem' igjen trusa :fnise: Jeg kan gå i hipsters også. Det kommer an på antrekket, egentlig. Men nå som jeg er gravid, er det deilig med minst mulig gnagende stoff; altså stringtrusa.

Skrevet

Det er lenge siden jeg tenkte på om undertøyet tar seg bra ut..

I alle fall i hverdagen; da skal det være behagelig!

Så jeg har kommodeskuffen full av truser, jeg, da.

Tenker aldri over at jeg kanskje burde ha string som ikke synes gjennom klærne. Mye fordi jeg er rund og god, så jeg kler meg ikke så veldig utfordrende uansett..

Da er det viktigere med en god BH som fremhever puppene ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i truser og hipstere i syntetiske stoffer. Bomullstruser har gjerne en mye hardere kant, slik at de syner gjennom.

Men bruker mest string, ettersom nyskjerrige truser er et stort problem med meg og.

Gjest Distiller
Skrevet

Jeg bruker bare halvstring. Synes det ser best ut på meg, og at det er mest behagelig også.

Skrevet

Jeg HATER string. Ikke nok med at det er totalt ubehagelig, men jeg får ofte inntrykk av at de fleste ikke synes det er særlig pent heller. Så er jo det bakteriebombe deluxe.

Bruker forresten hotpants :)

Skrevet

Nesten bare truse på meg.

Skrevet

Jeg bruker hipster. :)

Skrevet

String absolutt! Både komfort og utseendemessig. Har veldig strutterumpe så vanlige truser eller hipstere glir inni, derfor er string mest behagelig. Kan ikke fordra kanter som synes under klærne heller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Uten om naken så tar jenter seg best ut i string.

Skrevet

bomullsboxer til hverdags, men har penere undertøy til spesielle anledninger :lur:

Gjest Pucifer
Skrevet

Bruker som regel ikke undertøy jeg da...

Skrevet

Jeg bruker boxer, mener også at jeg er litt for "gammel" til å bruke string...

Er litt lubben, med normale bein, så bryr meg ikke så veldig hva jeg har på meg egentlig.

Skrevet

Hipster eller halvstring. Har vel normalvekt, godt med rompe og standard bein :P

Skrevet (endret)

Boxer eller hipster. Både mest behagelig og det fineste i mine øyne. Uansett hvor fin rumpa di er blir den enda finere i en blondehipster enn noe annet.

Endret av Iah
Gjest Mahareth
Skrevet

Foretrekker hipsters uansett hvordan jeg ser ut i dem, det er uansett bare meg og mannen som ser dem. Han klager ikke, så da regner jeg med alt er bra ;)

Skrevet

Hipsters! Elsker dem, de er behagelige pluss at de ser råbra ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...