Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nesten alltid barbert alt vekk, helt siden jeg fikk hår der nede. Jeg gjør det mest for min egen del og kjæresten min bryr seg egentlig ikke så lenge det ikke er en svær busk som tyter ut alle kanter. Jeg bryr meg ikke om han har hår eller ikke, selv om jeg foretrekker uten, jeg har veldig lett for å brekke meg om jeg får hår i munnen, da tenker jeg på når jeg suger han. Jeg synes også at sexen er bedre om jeg ikke har noe hår der, det har kanskje noe med at jeg føler meg mer vel. :sengekos:

Synes du det er best med eller uten hår nedentil når du skal ha sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest MidnightCowboy
Skrevet

Jeg foretrekker at hun har hår, men under en viss kontroll, altså ikke langt og raggete. Bare en tydelig hårtrekant. Det er mye mer sexy, opphissende og feminint enn helt ribbet.

Skrevet

uten- ikke noe under, og evt en stripe eller noe annet fint på venus:) Men ikke noe svære greier!

Gjest Gjest
Skrevet

På meg selv (mann) foretrekker jeg helt glattbarbert, er usannsynlig godt når hun bruker hender og tunge på meg da. På henne liker jeg at det er hår.

Skrevet

Uten tvil - en sexy dusk på henne.

Gjest petre
Skrevet

Foretrekker hår på venusberget selv, får lettere orgasme da, særlig når jeg onanerer. Barberer eller vokser resten. På ham liker jeg det stusset, ikke barbert.

Skrevet

Uten på begge. :)

Gjest gutt22
Skrevet

Helt klart uten. Jeg synes hår er turn-off. Det gjelder da på begge parter.

Skrevet

Jeg liker velstelt hår på mannen. Synes det ser barnlig og usexy ut uten.

Liker heller ikke å være helt glattbarbert selv, men fjerner alt mellom bena, og har noe velstelt foran. Føler at jeg ser prepubertal ut uten noe hår.

Skrevet

Jeg liker velstelt hår på mannen. Synes det ser barnlig og usexy ut uten.

Liker heller ikke å være helt glattbarbert selv, men fjerner alt mellom bena, og har noe velstelt foran. Føler at jeg ser prepubertal ut uten noe hår.

Uten på begge :)

Skrevet

På han, hår. Har man mye kan det trimmes, men IKKE bar (grøss...).

På meg selv, helt glatt :)

Skrevet

Jeg liker det veltrimmet både på meg og han. På han burde ballene være glatte, og resten trimmet ned litt. Syns det ser dumt ut med en veiviser som stopper ved buksekanten :fnise:

Jeg har en trimmet trekant, vokser bikinilinja og barberer under

Skrevet

På han så kan jeg overleve om det er trimmet (ikke bare hagesaks greier, altså pent trimmet) men helst vil jeg ikke ha noe.

Alt mitt røskes bort med voks..

har en liten smule hårforbi sånn generelt..

Skrevet

På kvinner : uten hår

På menn : trimmet, men ikke glatt

Gjest AnonymBruker
Skrevet

På kvinner : uten hår

På menn : trimmet, men ikke glatt

Enig!

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Med hår takk! Jeg trimmer og barberer meg selv, men ham vil jeg ha au natural. Vi er heldigvis enige om den saken!

Skrevet

Samboeren min bryr seg ikke om hår på hverken meg eller seg selv.

Jeg liker det barbert med stripe på meg selv, og godt trimmet på han. Han trenger absolutt ikke være barbert nedentil!

Han trimmer av og til, men det går dessverre ofte lenge mellom hver gang, men da sier jeg ifra. Jeg barberer meg så ofte det trengs for å holde det glatt/svært kort og trimmer stripen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...