Gå til innhold

Tørre brystvorter

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Brystvortene mine er så tørre og sprukne, ser liksom helt uttørka ut. Hva kan hjelpe å smøre på? Har brukt litt spenol (haha, spene-salve ;)), men syntes ikke det hjelper så veldig.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Prøv med kløver vaselin, HAHA, du vet, den gode, gamle, gule boksen. ;) Den er helt vannfri, og veldig bra å bruke på vond hud :)

Skrevet

Evt. brystvortekrem som brukes ved amming. Funker fint.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Funker brystvortekrem på tørre? Hva slags merke/type anbefalles i såfall?

Prøv med kløver vaselin, HAHA, du vet, den gode, gamle, gule boksen. ;) Den er helt vannfri, og veldig bra å bruke på vond hud :)

Hjelper det, på ekte, eller tuller du? :P Blir det ikke fryktelig klissete?

Skrevet

Nivea krem, den i den blå boksen. Den er ganske feit og hjelper på utrolig masse forskjellig.

Skrevet

Ja, det hjelper. Slet litt med det da jeg gikk gravid, jeg brukte en fra Avent jeg. En liten tube. Ganske seige greier, men det funket.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hjelper det, på ekte, eller tuller du? :P Blir det ikke fryktelig klissete?

Nei, nei, jeg tuller ikke. :) Jeg pleier å bruke vaselin på veldig tørr hud. Vaselin er helt uten vann, og det beste for huden er å bruke podukter uten vann, for vann tørker ut huden.

Jeg bruker alltid vaselin på leppene, for de er ofte tørre.

Og jeg smører på hendene og albuene, og huden blir veldig myk og fin. Du blir klissete med en gang, men funker kjempebra. Noen ganger tørker jeg av overflødig vaselin på et håndkle.

I ansiktet bruker jeg vendela mandelkrem, kjøper det på helsekost. Vanskelig å få tak i, men jeg har funnet det på helios på sandvika storsenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...