Mariell5 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg vil gjerne gjøre noe fint for søsteren min ifb med bryllupet hennes. Hun skal gifte seg i begynnelsen av august. Vi er 3 søsken som skal lage en sang/tale til henne, men jeg vil gjøre noe bare fra meg. Er det noen som har ideer på hva dette kan være? Jeg har tenkt litt på scrappbooking med bilder osv, men har ikke så veldig mange bilder med oss sammen. Har noen minner, men noen av dem føles litt teit å skrive ned liksom. Hun er ganske mange år eldre enn meg, jeg er den nest minste lillesøsteren hennes Vil gjerne gi henne noe som hun alltid kommer til å huske, noe som rører og som setter spor. Hvis dere har noen forslag, så blir jeg kjempeglad. Hvis dere har vært i bryllup der det har blitt gjort noe som er minneverdig og som kanskje kan passe, så skriv det gjerne. Jeg er åpen for alle forslag, bare ikke solo sang, for jeg kan ikke synge :gjeiper: Kom gjerne med forslag i alle himmelretninger, trenger tips På forhånd; TAKK
Frøken Mitzi Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Eg laga bildefilm til søster og svoger. Eg spurte foreldra om hjelp til å finne bilder, både av dei som små kvar for seg, og med bilder frå etter dei møttes. La på musikk på filmen, og synte den på storskjerm i bryllaupet.
Jade Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Hvis jeg hadde hatt en søster som kunne scrappe, så hadde jeg blitt kjempeglad for et album med bilder og ord fra oppveksten vår!
Gjest Katee Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Et scrappe-album er en nydelig gave. Og jeg tror ikke at hun vil syns at noen minner eller ord er teite. Jeg hadde blitt oppriktig glad for en sånn gave og scrapper selv album i ny og ne og får veldig positive tilbakemeldinger på det
Barcelone Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Må bare hive meg på med resten her. Tenk så fantastisk å få en scrapbook med gode minner du har av dere to! Jeg fikk en av mormor til jul da jeg hadde fylt 25 full av minner fra livet mitt frem til da. Er så glad i det albumet!!
MissStiles Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Lage et scrapbookalbum eller vise bilder av dere sammen på film synes jeg er gode ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå