Gå til innhold

*smak* vil bli mindre..


Gjest *smak*

Anbefalte innlegg

Gjest *smak*

Hei jeg er *smak*. Jeg veier endel og merker at jeg godt kunne være en del kilo lettere. Her skal jeg skrive om opp- og nedturer (forhåpentligvis mest oppturer he he), på min vei til et lettere liv.

Gleder meg til å begynne på reisen til et sunnere liv. Det skal bli GØY!! :trene:

Jeg er egentlig dårlig til å presse meg selv når det gjelder trening. Jeg velger å stoppe i en stigning i stedet for å presse meg opp hele veien. Så der har jeg en utfordring..

Liker godt mat!!!! :tunge1: Og hvis jeg har godis liggende så spiser jeg gjerne opp alt samme kvelden, i steden for å spare litt og ta små mengder..

I morgen skal jeg gå en herlig morgentur på ca 3 km, litt kupert men mest flatt terreng. Må begynne forsiktig må vite.. :roll:

Jeg ønsker meg selv: LYKKE TIL..

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *smak*

I dag har jeg gått en forfriskende tur i strålende sol og over 20 grader.. HERLIG!!

Vi skal snart spise jordbær og da skal jeg verken ha krem eller is til, jeg skal spise jordbæra "in natura".

Føles herlig å være i gang.

I morgen skal jeg sykle (ca 1 mil) til favoritt scrappebutikken min og "snope" litt der.. Lurt å kombinere trim og moro. Da er det enklere å motivere seg selv.. Gleder meg!!

Dette er en nydelig årstid, derfor prioriterer jeg å trene ute i naturen. Treningsstudioet kan vente til det blir kaldere i været.. Har tenkt litt på om jeg skal få personlig trener i et par måneder, kanskje han kan tipse meg om mmåter å trene på og ikke minst presse meg litt. Det hadde jeg hatt godt av, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag har jeg gått en forfriskende tur i strålende sol og over 20 grader.. HERLIG!!

Vi skal snart spise jordbær og da skal jeg verken ha krem eller is til, jeg skal spise jordbæra "in natura".

Føles herlig å være i gang.

I morgen skal jeg sykle (ca 1 mil) til favoritt scrappebutikken min og "snope" litt der.. Lurt å kombinere trim og moro. Da er det enklere å motivere seg selv.. Gleder meg!!

Dette er en nydelig årstid, derfor prioriterer jeg å trene ute i naturen. Treningsstudioet kan vente til det blir kaldere i været.. Har tenkt litt på om jeg skal få personlig trener i et par måneder, kanskje han kan tipse meg om mmåter å trene på og ikke minst presse meg litt. Det hadde jeg hatt godt av, he he..

Hvordan går det med treninga?

Hvor gammel er du, hvilke konkrete mål har du, hvilke planer for trening har du osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

:lete:

Smak....?

Jeg kom inn hit for å bli inspirert, men her var det jammen ikke mye aktivitet...

Det får vi få en slutt på!! :kjefte:

Jeg forventer en full rapport om morgendagens trening! :regler:

Jeg kommer inn for å sjekke!!

Jeg heier på deg, Smak!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...