Gå til innhold

Anonyme brukere (fortsatt fra ris&ros)

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette forumet er på vei mot slutten, jeg.

Har en følelse av at bare flere og flere nekter å svare anonyme og at flere og flere anonyme ikke gidder å henge her mer når folk skal være slik mot dem.

Det er jo tydeligvis det samme tullet det var her med gjester. Brukere som ikke tålte dem og satt der å diskuterte at de måtte bort.

Hm, det minnet meg på noe velkjent som skjedde for en, ja, 60-70 år siden.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er anonym fordi jeg er redd for å bli gjenkjent. :popcorn:

Skrevet

Jeg tror dette forumet er på vei mot slutten, jeg.

Har en følelse av at bare flere og flere nekter å svare anonyme og at flere og flere anonyme ikke gidder å henge her mer når folk skal være slik mot dem.

Det er jo tydeligvis det samme tullet det var her med gjester. Brukere som ikke tålte dem og satt der å diskuterte at de måtte bort.

Hm, det minnet meg på noe velkjent som skjedde for en, ja, 60-70 år siden.

Kjempegod sammenligning , hitlers tyskland og kvinneguiden og anonyme brukere øøøøøøøø eller ......

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjempegod sammenligning , hitlers tyskland og kvinneguiden og anonyme brukere øøøøøøøø eller ......

Ja, jeg vet, den var kjempefin.

Skrevet

Tror ikke du vet så mye hvorfor folk er anonyme jeg.

En ting er å være anonym når man lurer på hva de vortene på vaginaen er for noe, noe helt annet er det når man trakasserer og slenger negativiteter og er personlige mot brukere når de selv er anonyme!

Skjønner du ikke forskjellen selv?

Skrevet

En ting er å være anonym når man lurer på hva de vortene på vaginaen er for noe, noe helt annet er det når man trakasserer og slenger negativiteter og er personlige mot brukere når de selv er anonyme!

Om du heter kåre eller anonymbruker når du slenger dritt har lite å si for moderatoren kan notere seg ip adr og dritt er dritt uansett hvem det kommer fra. som den lille spydigeheten din

Skrevet

Hvor er alle de anonyme som trakkaserer og slenger negativiteter? Slik enkelte her holder på så skulle det jo nesten tro at 95-99% av alle ab-ere er slik. Og det stemmer ikke etter hva jeg har sett og jeg leser mye på kg.

Ser du en en frekk en som trakkaserer så kan du rapportere personen.

Jeg vil gjerne ha eksepler, men det får jeg visst aldri ser det ut som.

Gjest Blondie65
Skrevet

Om du heter kåre eller anonymbruker når du slenger dritt har lite å si for moderatoren kan notere seg ip adr og dritt er dritt uansett hvem det kommer fra. som den lille spydigeheten din

Hele poenget med anonymbruker er at det ikke er IP avhengig lenger. Bak anonym bruker ligger en registert bruker som kan sperres fra KG pga manglende oppførsel. Det betyr at hvis man bruker denne til å slenge dritt under anonym bruker kan man få profilen slettet.

Skrevet

Jammen mirandaa det er jo ikke moderatorene jeg vil skal vite ip adressen, jeg vil vite hvem jeg diskuterer med!

Det er viktig for meg å vite forskjellen på de ulike anonymebrukerne i samme tråd fordi de ikke har folkeskikk nok til å skrive en hilsen en gang.

Jeg forstår ikke hvordan noe så enkelt kan være så vanskelig å forstå?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så veldig vanskelig å se hvem som faktisk er de verste. Men, man skal jo ikke ta alle under en kam heller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva du enn måtte synes, så er det KG som bestemmer. Love it or leave it.

Skrevet

Såvidt meg bekjent kjære anonymebruker så har ikke dere vært her lengere enn 17 mars inneværende år og det betyr at dere egentlig er her under prvøetid og sikkkert lett kan byttes ut med det vi hadde tidligere og som var mye behagligere som gjorde at vi ikke hadde den anonymfunksjonen og vi hadde heller ikke adgang for gjester i de aller fleste rom.

Trivelig var det faktisk. Folk måtte gjøre seg til kjenne, man måtte stå til ansvar for hva man sa og hva man mente, og ikke bare drive å kaste meninger og stein fra en folkeflokk.

Slike tråder som dette er med på å forsterke inntrykket om at anonymebrukere burde avsløre sine avsendere og ikke skjule sine persontrakasseringer.

Skrevet

Jammen mirandaa det er jo ikke moderatorene jeg vil skal vite ip adressen, jeg vil vite hvem jeg diskuterer med!

Det er viktig for meg å vite forskjellen på de ulike anonymebrukerne i samme tråd fordi de ikke har folkeskikk nok til å skrive en hilsen en gang.

Forstår ikke at den kan være så vannskelig å sjønne at folk ikke vil bli kjent igjen. Du får kanskje begynne selv med å skrive en hilsen? Nick er ikke en hilsen ;p

Skrevet

Jeg behøver ikke en hilsen, alle skjønner at jeg er waco.

Og ja, jeg forstår det at man ikke ønsker å bli gjenkjent når man slenger negativiteter og forsøker å skape en amper stemning med å være nedlatende bevisst. Slik klarer for eksempel ikke jeg (gjelder kun kvinner som klarer å sende usynlige ubehageligheter uten fare for å bli tatt, og så lur er ikke jeg), om du forstår hva jeg mener?

Hvorfor er du så imot at man skal kunne se forskjell på de anonymebrukere når man diskuter i en lang tråd? Liker du kaos? Trives du med uryddighet rundt deg? Liker best å ikke bli kontfrontert med hva man har sagt tidligere? Lurer på hvordan du ser på saker og ting.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan du ser på saker og ting.

Annerledes enn deg, på svært mange måter. Og det er igrunn alt du trenger å vite.

Har du en idé om at alle bør se på saker og ting nøyaktig slik som deg så har du nok ikke helt forstått poenget med et diskusjonsforum.

Skrevet

Se her, nå er du representativ for de persontrakasserende anonymebrukere. Altså anonymebruker som slenger personrettede meldinger til en registrert bruker og benytter muligheten til å håne brukeren personlig, noe brukeren selvsagt ikke kan gjøre tilbake da anonymbruker selvfølgelig er anonym og altså forhindret fra å ta imot kritikk.

Man behøver vel ikke søke etter bevis nå som meldingene kommer så tydelig frem for alle og enhver?

Det finnes faktisk registrerte brukere som faktisk enda ikke har registrert dette...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Se her, nå er du representativ for de persontrakasserende anonymebrukere. Altså anonymebruker som slenger personrettede meldinger til en registrert bruker og benytter muligheten til å håne brukeren personlig, noe brukeren selvsagt ikke kan gjøre tilbake da anonymbruker selvfølgelig er anonym og altså forhindret fra å ta imot kritikk.

Man behøver vel ikke søke etter bevis nå som meldingene kommer så tydelig frem for alle og enhver?

Det finnes faktisk registrerte brukere som faktisk enda ikke har registrert dette...

Jøss, så sensitiv. Har du virkelig ikke bedre forståelse av hva persontrakassering betyr så har du ihvertfall lite på et diskusjonsforum å gjøre.

Hett tips: Siterer du innlegget du svarer på så svarer du pr definisjon den brukeren som skrev det.

Skrevet

hvorfor er dere her i det hele tatt hvis dere er så livredde for å bli gjenkjent?jeg har forståelse for folk som skriver sensitiv informasjon som ab. Men jeg kan virkelig ikke forstå at folk skal bruke den dumme ab knappen heeeeeeeele tiden. Og dere som er så redd for kritikk pga angst, jeg synes synd på dere, men hvis dere ikke tåler kritikk, hvorfor gidde å skrive inn på ett forum?forum er jo til for at folk skal diskutere, og da må dere kanskje tåle at andre har andre meninger enn dere, og sier det høyt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ta å link eller gjengi i denne tråden hva det er du mener er trakkasering og slikt. For alt du vet, kanskje de personene du sikter til ikke selv er klar over det?

Dessverre så synes jeg du virker mer som et troll da du kun anklager og anklager uten å bevise noe som helst.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er dere her i det hele tatt hvis dere er så livredde for å bli gjenkjent?jeg har forståelse for folk som skriver sensitiv informasjon som ab. Men jeg kan virkelig ikke forstå at folk skal bruke den dumme ab knappen heeeeeeeele tiden. Og dere som er så redd for kritikk pga angst, jeg synes synd på dere, men hvis dere ikke tåler kritikk, hvorfor gidde å skrive inn på ett forum?forum er jo til for at folk skal diskutere, og da må dere kanskje tåle at andre har andre meninger enn dere, og sier det høyt.

Hver person har nok sin grunn. Jeg klarer dessverre å ikke gi noen. Jeg føler meg bare ikke vel å stå frem med nick. Jeg er ikke intressert i at noe jeg sier skal bli knyttet opp mot meg.

Jeg er på kg for å ha noe gjøre rett og slett også er det en uvane. Jeg var alltid gjest før. Orket rett og slett ikke å registrere meg og synes det var så utrolig deilig å bare poste et svar når jeg ville uten å logge inn, og alt mulig.

Gammel vane vond og venne tenker jeg.

Jeg skjønner ikke at dere gidder å lage et så stort nummer ut av det.

KG har selv stengt gjestene ute før og da var det ganske dødt her synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...